یک گروه فلسطینی که پیشتر از شلیک راکت به سمت شهرک‌های صهیونیستی خبر داده بود، بار دیگر اعلام کرد صبح امروز (سه‌شنبه)، به سمت یک شهرک‌صهیونیستی در شمال کرانه باختری راکت شلیک کرده است.

گزارش‌هایی از شلیک مجدد راکت در کرانه باختری

به گزارش قدس انلاین به نقل از فارس،‌ «گردان عیاش» وابسته به «کتائب عزالدین القسام» شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، صبح امروز (سه‌شنبه)، تصاویری از لحظه آماده‌سازی یک راکت برای شلیک به سمت شهرک‌های صهیونیستی منتشر کرد.

گردان عیاش در بیانیه‌ای کوتاه اعلام کرد این راکت، صبح امروز، به سمت شهرک صهیونیستی «شاکد» در مجاورت شهر جنین در شمال کرانه باختری شلیک شده است.

این گروه با نوشتن شعار « کرانه باختری سپر قدس است» و «آنچه پیش‌روست، بزرگتر است» در کنار راکت، اعلام کرد این پرتابه از نوع «قسام ۱» است.

گردان عیاش در ادامه بیانیه، به دلایل امنیتی از عدم انتشار لحظه شلیک راکت به سمت شهرک صهیونیستی مذکور عذرخواهی کرد.

لحظاتی بعد، ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای اعلام کرد ادعای شلیک راکت در کرانه باختری را بررسی می‌کند.  گردان عیاش پیشتر نیز چند بار تصاویری از لحظه شلیک راکت به سمت شهرک‌ صهیونیستی شاکید منتشر کرده بود.

رسانه‌های صهیونیستی چهارم خردادماه از شلیک یک راکت از کرانه باختری به سمت شهرک صهیونیستی شاکد خبر داده بودند و ادعا کرده بودند که این راکت پیش از رسیدن به هدف، در هوا منفجر شده است. گردان عیاش مسئولیت این اقدام را برعهده گرفته بود.

این گروه فلسطینی اوایل تیرماه نیز با انتشار تصاویری از شلیک دو راکت به سمت شهرک صهیونیستی شاکد خبر داده بود.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.