۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۰
کد خبر: 905423

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران علت حادثه حریق در یک پاساژ ۳ طبقه بازار آهنگران تهران را اعلام کرد.

آهنگران در آتش سوخت + تصاویر

به گزارش قدس انلاین،  در پی وقوع یک مورد حادثه حریق در یک پاساژ ۳ طبقه بازار آهنگران تهران، آتش‌نشانان اقدامات خود برای اطفا حریق را آغاز کرده و در گام نخست با اقدامات خود موفق شدند تا از گسترش آتش و سرایت شعله‌ها به واحدهای دیگر جلوگیری کنند. 

با توجه به اینکه حریق در زیرزمین این پاساژ رخ داده بود، عملیات آتش‌نشانان با دشواری‌هایی همراه بود با این وجود آتش‌نشانان در حرارت بالا و دود زیاد موفق به اطفا کامل حریق شدند. آتش‌نشانان ابتدا  لکه‌گیری و تخلیه دود  را انجام دادند و پس از پایان مأموریت تیم کارشناسی بررسی خود برای یافتن علت حادثه را آغاز  کرد.

آهنگران در آتش سوخت + تصاویر

کسبه، علت آتش‌سوزی امروز بازار آهنگران تهران را  اتصالی برق به دلیل ناایمن بودن سیم کشی اعلام کرده اند.

اما سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران   جزئیات جدید حادثه آتش سوزی در این  بازار  را دقایقی قبل اعلام کرد.

سید جلال  ملکی  گفت: وقوع یک مورد حادثه حریق در بازار تهران در ساعت ۲:۰۱ بامداد امروز به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان هفت ایستگاه را به همراه تانکرهای آب، خودروی حامل تجهیزات تنفسی و … به محل حادثه واقع در بازار آهنگران اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل گفت: محل حادثه یک پاساژ سه طبقه با بیش از ۲۵۰ باب واحد صنفی و انبار به مساحت‌های مختلف بود. کانون حریق در زیرزمین این پاساژ قرار داشت و جمعاً در حدود ۳۰ باب مغازه و انبار دچار حریق شده بودند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه شعله‌های آتش در حال سرایت به دیگر واحدهای واقع در این پاساژ بود، اظهارکرد: آتش‌نشانان همزمان با ایمن‌سازی محل، اقدامات خود برای اطفا حریق در این پاساژ را آغاز کرده و در گام نخست با اقدامات خود موفق شدند تا از گسترش آتش و سرایت شعله‌ها به واحدهای دیگر جلوگیری کنند.

ملکی ادامه داد: با توجه به اینکه حریق در زیرزمین این پاساژ رخ داده بود، عملیات آتش‌نشانان با دشواری‌هایی همراه بود با این وجود آتش‌نشانان در حرارت بالا و دود زیاد موفق به اطفا کامل حریق شدند.

وی افزود: حدود ۳۰ مغازه و انبار از ۳۰ درصد تا ۱۰۰ درصد در آتش سوختند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.