مدیر ویژوال‌افکت سریال «فوفو»: هر قسمت «فوفو» نزدیک به 10 دقیقه ویژوال دارد و یک اثر فانتزی در ژانر کودک است.

طراحی جادویی یک شخصیت فضایی در سریال فانتزی «فوفو مسافری از کامادو»

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی فیلم نت، داستان فصل اول سریال «فوفو مسافری از کامادو» از جایی شروع می‌شود که موجود عجیب و بامزه‌ای به نام فوفو توسط نیروهای پلید پادشاه میتا میتا، از سیاره خودش دزدیده می‌شود. فوفو هنگام انتقال به میتا میتا از سفینه به بیرون پرتاب شده، به زمین سقوط می‌کند و از دودکش شومینه خانه‌ای سر در می‌آورد. این آغاز ماجراهای فوفو و آرزوهای عجیب بچه‌ها روی کره زمین است.

از ویژگی‌های مجموعه این است که هر قسمت با قصه و عنوانی مستقل پیش می‌رود. جواد رضویان، الیکا عبدالرزاقی، بهراد خرازی، پاشا جمالی، رضا شفیعی‌جم، السا فیروزآذر، ستاره حسینی، سارا مقربی، محمدمهراد دادخواه با هنرمندی یدالله شادمانی، مجید افشاری، لاله صبوری و یوسف صیادی از جمله بازیگرانی هستند که در «فوفو مسافری از کامادو» نقش‌آفرینی کرده‌اند. همچنین فربد عشقی، ویهان معراجی و تامارا یکتا بازیگران کودک این سریال هستند.

فیلمنامه «فوفو مسافری از کامادو» را گروهی از نویسندگان شامل سلمان خورشیدی، حسام حیدری، نگین موسوی، کاوه مرحمتی، شیما اسماعیلی و میثم معراجی به سرپرستی سلمان خورشیدی نوشته‌اند. همچنین بازنویسی فیلمنامه این سریال برعهده حسام حیدری و مجید افشاری بوده است.

طراحی جادویی یک شخصیت فضایی در سریال فانتزی «فوفو مسافری از کامادو»

امیر ولیخانی مدیر ویژوال‌افکت سریال «فوفو» که از پلتفرم فیلم‌نت پخش می شود درباره حضور خود در این سریال نمایش خانگی گفت: من پیش از این با میثم معراجی کار نکرده بودم اما دیگر اعضای گروه را می‌شناختم و با آن‌ها کار کرده بودم.

وی با اشاره به اینکه طراحی کاراکتر «فوفو» با تیم انیمیشن‌سازی بوده است، اظهار کرد: بخش اعظمی از سریال به صورت ویژوال افکت بود که تقریبا در هر قسمت پنج تا 10 دقیقه جلوه‌های ویژه جادوهای فوفو را طراحی و اجرا کردیم.

ولیخانی که با فیلم سینمایی «غریب» در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت، در ارتباط با تفاوت جلوه‌های بصری فیلم کودک و بزرگسال گفت: کار کودک و بزرگسال از لحاظ تکنیکی هیچ تفاوتی ندارد اما از آنجایی که کودکان، به فضای فانتزی علاقه بیشتری دارند، سعی کردیم از در ریتم و رنگ، فضایی مورد پسند کودکان درست کنیم.

وی در پایان گفت: تیم ما تیمی ۱۰ نفره بود که که تا قسمت ۹ سریال «فوفو» را در پنج ماه تکمیل کرد و این در شرایطی است که باتوجه به زمان پخش سریال، زمان کافی داشتیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.