فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر از دستگیری ۱۱۸ نفر از اراذل و اوباش نوظهور و کشف تعداد ۱۱۸ قبضه سلاح سرد و یک قبضه اسلحه شکاری خبر داد.

دستگیری ۱۱۸ نفر از اراذل و اوباش نوظهور در اسلامشهر

به گزارش قدس آنلاین،  سرهنگ محمدرضا علیزاده، اظهار داشت: با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی محله‌محور با هدف ایجاد محیطی امن و برای پاکسازی پارک‌ها و تفرجگاه‌های شهرستان اسلامشهر و جمع‌آوری حاملان سلاح سرد غیرمجاز و مبارزه با انواع سرقت به مرحله اجرا گذاشته شد. 

وی افزود: در شبانه‌روز گذشته مأموران موفق به دستگیری ۱۱۸ نفر از اراذل و اوباش و کشف تعداد ۱۱۸ تیغه انواع سلاح سرد، یک عدد اسلحه شکاری شده و ۷ نفر خرده فروش، ۱۱۵ نفر سارق نیز در این طرح دستگیر شدند. 

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر با اشاره به اینکه متهمان جرایمی از قبیل شرارت، ایجاد مزاحمت، استفاده از سلاح سرد، نگهداری و توزیع مواد مخدر را در پرونده کیفری خود دارند، تصریح کرد: متهمان پس از تکمیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

علیزاده در پایان خاطرنشان کرد: پلیس با تمام توان و با استفاده از همه ظرفیت‌های موجود با قاطعیت با قانون شکنان برخورد می‌کند، تا احساس امنیت در جامعه افزایش یابد و شهروندان هرگونه موارد مشکوک را از طریق تماس با سامانه فوریت های پلیسی ۱۱۰ با ما در میان بگذارند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.