مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی ایلام گفت: در راستای تأمین سوخت زوار اربعین، در شهر مهران ۳ جایگاه ثابت و ۶ جایگاه سیار سوخت رسانی نصب می شود.

نصب ۹ جایگاه سوخت رسانی در مهران برای تأمین سوخت زوار اربعین

پرویز ایدون مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌ های نفتی ایلام عصر جمعه در ایلام گفت: در راستای تأمین سوخت زوار اربعین در شهر مهران طبق برنامه‌ای که داریم ۶ جایگاه سیار را نصب و راه اندازی می‌کنیم؛ اولین جایگاه نصب شده و دومین جایگاه فردا نصب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه، سومین جایگاه روز یکشنبه و همچنین سه جایگاه دیگر روز دوشنبه هفته آینده در شهر مهران نصب و راه اندازی می‌شود، افزود: شرکت ملی پخش فروارده های نفتی این آمادگی را دارد که جایگاه‌های سیار را تا سقف ۱۰ جایگاه افزایش دهد. 

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان ایلام ادامه داد: سوخت رسانی به زوار در شهر مهران توسط ۳ جایگاه ثابت و ۶ جایگاه سیار انجام می‌شود. 

ایدون خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه احتمال دارد زوار عزیز سهمیه کارت خود را در مسیر استان‌ های کشور به اتمام رسانده باشند برنامه داریم که محدودیت کارت‌های آزاد داخل جایگاه‌ ها را کم کرده و در همه جایگاه‌ ها و حداقل هر سکو یک کارت آزاد در اختیار آنها قرار دهیم که هیچ زواری با مشکل سوخت مواجه نشوند.

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، اولین جایگاه سیار عرضه نفتگاز یورو ۴ در پنج کیلومتری پایانه مرزی مهران نصب شده است.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.