مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: ۴۰ میلیارد تومان از منابع ملی به پروژه راهسازی آق‌قلا-گنبدکاووس اختصاص یافت.

تزریق ۴۰ میلیارد تومان اعتبار به پروژه راهسازی آق‌قلا-گنبدکاووس

به گزارش قدس آنلاین، مهدی ملک صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: ۶ هزار و ۵۲ نفر در طرح حمایت از جوانی جمعیت و خانواده‌های بالای سه فرزند، ثبت نام کردند که از این تعداد چهار هزار و ۶۷۳ خانواده واجد شرایط بودند.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان افزود: تاکنون ۶۲ هزار و ۲۹۰ مترمربع زمین مسکونی به ارزش ۲۳۲ میلیارد تومان به ۴۸۹ خانوار واگذار شده است.

وی با بیان این‌که گلستان کارگاه بزرگ ساخت و ساز بوده و تمام پروژه‌های راهسازی استان فعال هستند، گفت: محور کردکوی به بندرترکمن، بندرترکمن به آق‌قلا، آق‌قلا به گنبدکاووس، آق‌قلا به اینچه برون، جاده نفت گنبدکاووس، جاده اولنگ رامیان و جاده خوش ییلاق در حال بهسازی و راهسازی هستند.

ملک در خصوص جاده بندرترکمن به آق‌قلا گفت: تعریض و بهسازی این جاده به طول ۳۴ کیلومتر از سال ۸۹ آغاز شده و ۱۰ کیلومتر آن تعریض شده بود؛ از سال ۱۴۰۱ تاکنون حدود ۳۰ کیلومتر تعویض به اتمام رسیده و در هفته دولت یا سفر رئیس جمهور عملیات اجرایی باند شمالی آن با ۶۰ میلیارد تومان اعتبار می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان بیان کرد: عملیات احداث محور آق‌قلا به گنبدکاووس هم از سال ۸۶ شروع شده بود که ۱۰ کیلومتر آن به اتمام رسیده و برای احداث ۲۰ کیلومتر دیگر هم قرارداد بسته‌ایم که ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

طبق گفته وی اخیراً ۴۰ میلیارد تومان از منابع ملی به این پروژه اختصاص یافته است.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.