مراسم تشییع و خاک‌سپاری شهید ستوان‌سوم امیر حسین‌زاده احمدی و استواریکم محمداحسان شفیعی که در درگیری با قاتل مسلح به شهادت رسیدند برگزار شد.

​
تشییع باشکوه پیکر ۲ شهید مدافع امنیت در اصفهان/ بدرقه جانسوز تا گلستان شهدا

به گزارش قدس آنلاین، مراسم تشییع و خاک‌سپاری شهیدان مدافع امنیت از ساعت ۹ صبح امروز با حضور آحاد مردم شهیدپرور اصفهان از میدان فیض به‌سمت گلستان شهداء شهرستان اصفهان برگزار شد و پیکرهای پاک و مطهر شهیدان گرانقدر ستوان‌سوم "امیر حسین‌زاده احمدی" و استواریکم "محمداحسان شفیعی" در گلستان شهداء به خاک سپرده شدند.

مردم شهیدپرور اصفهان این بار برای شهدای مدافع امنیت خود گرد هم آمدند و با شعارهای "لبیک یا حسین(ع)"، "این گل پرپرشده هدیه به رهبر شده"، "مرگ بر آمریکا" و همچنین با قرائت قرآن و نوحه شهیدان حسین‌زاده احمدی و شفیعی را به‌سمت گلستان شهدای اصفهان بدرقه کردند.

جانشین فرمانده‌کل انتظامی کشور در این مراسم اظهار داشت: سجده شکر به‌جا می‌آورم که این انقلاب و آرمانش از بهمن ۱۳۵۷ تا دوران دفاع مقدس و تاکنون با جان و دل توسط مردم و ملت شریف ایران حفاظت و حراست شده است.

سردار قاسم رضایی با بیان اینکه شهدا همیشه زنده هستند، اضافه کرد: امروز پیکر پاک و مطهر ٢ شهید گلگون‌کفن را بدرقه می‌کنیم، این در حالی است که این شهر و مردمانش در روزی ٣� � شهید را با دستان خود بدرقه کردند که این پیامی برای هنجارشکنان دارد و پیام این است که این انقلاب زنده است، بالنده پیش می‌رود و ما بسترسازان ظهور هستیم که راه شهدا نیز، راه انقلاب اسلامی است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.