مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی گفت: بسیجیان ادارات خراسان رضوی ۵۱۰ میز خدمت برای پاسخگویی و ارائه خدمات به مردم استان راه‌اندازی کردند.

راه‌اندازی ۵۱۰ میز خدمت توسط بسیجیان ادارات خراسان رضوی

به گزارش قدس خراسان، احمد زارعی اظهار کرد: ۶۰۰ نفر از کارکنان بسیجی این استان به مناسبت هفته دولت در قالب ۲۵ گروه جهادی به حاشیه شهرها و مناطق محروم خراسان رضوی اعزام شده‌اند.

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی ماموریت‌های بسیج ادارات را درون و برون سازمانی عنوان و بیان کرد: بسیج ادارات در قالب وظایف درون سازمانی رسالت رصد کارهای به زمین مانده در ادارات خود را بر عهده دارد تا اگر کاری بر زمین ماند، در قالب تفکر بسیجی و برای خدمت به مردم، آن را در اداره خود به سرانجام برسانند.

وی تصریح کرد: ماموریت‌های برون سازمانی به گونه‌ای است که اگر بسیج ادارات مختلف در کنار هم قرار بگیرند از ظرفیت بالایی برای به سرانجام رساندن کارهای بزرگ برخوردار هستند.

زارعی گفت: مجموعه بسیج ادارات با هماهنگی برون سازمان از این ظرفیت در مقاطع مختلف بهره برده‌اند، چنانچه در دوران همه‌گیری کرونا از ظرفیت‌های برون سازمانی بسیج دستگاه‌ها استفاده شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.