از دیروز شایعه ای مبنی بر درگیری یحیی گل محمدی و مرتضی پورعلی گنجی در حال انتشار است

دعوای جدی یحیی و پورعلی‌گنجی در رختکن!/ مدافع ملی‌پوش نیم فصل جدا می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، درگیری شدید یحیی گل محمدی و مرتضی پورعلی گنجی؛ این شایعه ای است که از دیروز در برخی خبرگزاری ها و کانال های تلگرامی منتشر شده است اما صحت و سقم این شایعه مشخص نیست!

یحیی گل محمدی در بین دو نیمه بازی با ذوب آهن تصمیم گرفت مرتضی پورعلی گنجی را تعویض کند و محمد عمری جانشین او در ترکیب شود. ظاهرا این تصمیم صرفا تاکتیکی نبوده و به درگیری سرمربی پرسپولیس با مدافع این تیم بازمی گردد. شایعه شده در بین دو نیمه بازی با ذوب آهن درگیری لفظی شدیدی بین یحیی گل محمدی و مرتضی پورعلی گنجی رخ داده است و حالا مدافع پرسپولیس در اندیشه جدا شدن از این تیم است. 

ظاهرا مرتضی پورعلی گنجی از این اتفاق بسیار ناراحت است و قصد دارد در نقل و انتقالات زمستانی از پرسپولیس جدا شود. این شایعه زمانی جدی شد که باشگاه پرسپولیس عکس های تمرین روز گذشته این تیم را بدون حضور مرتضی پورعلی گنجی منتشر کرد. یک خبرگزاری و کانال های تلگرامی مدعی شدند دلیل غیبت مرتضی پورعلی گنجی در تمرین پرسپولیس اختلاف با یحیی گل محمدی است و نه مصدومیت!

باید منتظر ماند و دید در نهایت چه سرنوشتی در انتظار مرتضی پورعلی گنجی است و آیا شایعه اختلاف او با یحیی گل محمدی درست است یا خیر.

منبع: طرفداری

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.