فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از کشف پنج تن چوب قاچاق میلیاردی در این شهرستان خبر داد.

۵ تن چوب قاچاق  در اسفراین کشف شد

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ محمد روهنا گفت: روز گذشته ماموران انتظامی پاسگاه زرق آباد حین گشت زنی در محور اصلی روستای کوران به یک دستگاه خودرو ایسوز حامل چوب قاچاق مشکوک شدند.

وی افزود: ماموران با توقیف خودرو و بررسی بار موفق به کشف مقدار ۵تن چوب قاچاق و فاقد مجوز قانونی شدند .

سرهنگ روهنا تصریح کرد: براساس نظریه کارشناسان محیط بانی چوب های مکشوفه از چوب های جنگلی از نوع گز و طاق بوده که ارزش ریالی آن بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

وی با بیان اینکه متهم به همراه اموال مکشوفه پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد، خاطرنشان کرد: در راستای ارتقاء احساس امنیت در بین شهروندان پلیس از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد و شهروندان در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت غیرقانونی، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

شرور و سارق سابقه دار با شلیک پلیس زمین‌گیر شد

سرهنگ مجید یگانه پور فرمانده انتظامی شهرستان شیروان نیز در ادامه از دستگیری سارق و شرور با سوابق متعدد زورگیری و شرارت در سطح شهرستان شیروان خبر داد.

وی اظهار کرد: در پی وصول احکام قضائی متعدد از این شهرستان و گزارشات واصله مردمی مبنی بر شرارت و سرقت‌های مستمر توسط یک فرد شرور با هویت مشخص و سابقه دار، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران  پلیس اطلاعات و امنیت با انجام کارهای اطلاعاتی و تحقیقات خاص پلیسی موفق به شناسایی محل اختفای متهم شدند و پس از هماهنگی با مرجع قضایی طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه و پس از شلیک تیر وی را دستگیر کردند.

سرهنگ یگانه پور با اشاره به توقیف موتورسیکلت فاقد پلاک مرتبط با سرقت‌های انجام شده از متهم بیان کرد: در تحقیقات و بررسی‌های به عمل آمده، متهم به انواع سرقت و شرارت اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شیروان با اشاره به اینکه متهم دارای سوابق کیفری متعدد است، گفت: پرونده مقدماتی در این خصوص تشکیل و متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.