سرپرست سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم گفت: افزایش نظارت بر عملکرد پیمانکاران پارکینگ‌های عمومی تحت نظارت سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری در اولویت کاری قرار گرفت.

افزایش نظارت بر عملکرد پارکینگ‌ها در قم

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا خلیلی با بیان اجرای طرح افزایش نظارت بر عملکرد پیمانکاران در مدیریت پارکینگ‌های عمومی سطح شهر، از آمادگی میزبانی جهت زائرین اربعین حسینی در شهر قم خبر داد.

وی با بیان اینکه در ایام پیش رو، شهرمقدس قم میزبان زائرین داخلی و خارجی، جهت حضور در مراسم جهانی اربعین هستند افزود: زائران در زمان رفت و چه در زمان برگشت در شهر قم توقف و از فیوضات معنوی حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) و بقاع متبرکه بهره می‌برند که سازمان ترافیک شهرداری به‌عنوان متولی مدیریت پارکینگ‌های عمومی شهر میزبان این زائران است.

سرپرست سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم ادامه داد: ازاین‌رو و با هدف ارتقای سطح ارائه خدمات، طرح افزایش نظارت بر پیمانکاران در دستور کار سازمان قرار گرفته و در این طرح با استفاده از حداکثر توان پیمانکاران در کنار نظارت سازمانی و ناظرین مقیم در پارکینگ‌ها، تلاش داریم با بیشترین رضایتمندی و آسودگی خاطر میزبان زائرین گرامی باشیم.

وی با تاکید بر اینکه نرخ نامه‌های مصوب استفاده از هر پارکینگ در ورودی‌ها و خروجی‌ها نصب‌شده و در صورت مطالبه قبض رسید پارکینگ، متصدی‌ها در خروجی موظف به ارائه قبض هستند، گفت: از شهروندان خواست می‌شود در صورت مشاهده مشکلات پارکینگ یا موارد دیگر، موضوع را به سامانه ارتباطات مردمی 137 شهرداری قم گزارش دهند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.