نخستین جلسه از سلسله جلسات بیان تجربه در مدیریت فرهنگ و رسانه با عنوان «سرمشق» با مرور و گفت‌وگو پیرامون کتاب «پرگار» در مشهد برگزار می‌شود.

کتاب «پرگار» در مشهد به گفت‌وگو گذاشته می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، نخستین جلسه از سلسله جلسات بیان تجربه در مدیریت فرهنگ و رسانه با عنوان «سرمشق» با مرور و گفت‌وگو پیرامون کتاب «پرگار» با حضور حسین انتظامی معاون سابق مطبوعاتی وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی و نویسنده کتاب و همچنین جمعی از فعالان عرصه فرهنگ و رسانه در مشهد برگزار می‌شود.

کتاب پرگار تجربه‌نگاری و جستارهایی در مدیریت فرهنگی به قلم حسین انتظامی است که توسط نشر آرما منتشر شده است.

پرگار مجموعه‌ای است از یادداشت‌های نویسنده براساس سال‌ها تجربه حضور و کنشگری در حوزه فرهنگ و هنر، نویسنده‌ای که در کارنامه‌اش از روزنامه‌نگاری تا تاسیس و مدیریت بنگاه‌های مطبوعاتی و عضویت در هئیت نظارت بر مطبوعات و از فعالیت در صداوسیما تا معاونت وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی و از ریاست سازمان سینمایی تا عضویت در ستادها و شورهای برنامه‌ریزی فرهنگی مختلف ثبت شده است.

در این کتاب او از منظر تجربه‌نگاری گریزهایی زده است به حوزه سیاستگذاری و مدیریت فرهنگی و نظام مسائلی که هر مسئول و مدیرفرهنگی با آن‌ها دست به گریبان است.

کتاب «پرگار» در مشهد به گفت‌وگو گذاشته می‌شود

حسین انتظامی نویسنده، محقق، استاد ارتباطات دارای مدرک دکترای مدیریت استراتژیک و سوابقی همچون رئیس سازمان سینمایی، موسس خبرآنلاین، مدیرعامل موسسه همشهری و بنیانگذاری روزنامه جام جم را در کارنامه کاری خود دارد.

نخستین جلسه از سلسله جلسات بیان تجربه در مدیریت فرهنگ و رسانه با عنوان «سرمشق» با مرور و گفت‌وگو پیرامون کتاب «پرگار» روز شنبه 11 شهریور ماه ساعت 10 صبح در موسسه فرهنگی قدس واقع در مشهد، بلوار سجاد، بین سجاد یک و 3 بصورت رایگان میزبان علاقمندان است.

«سرمشق»؛ سلسله جلسات بیان تجربه در مدیریت فرهنگ و رسانه است که به همت موسسه فرهنگی قدس وابسته به آستان قدس رضوی تدارک و برنامه‌ریزی شده است و قرار است با حضور اصحاب رسانه و صاحبنظران پیرامون مباحث رسانه‌ایی جلسات مستمر داشته باشد.

منبع: خبرگزاری کتاب ایران

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.