مدیرکل مدیریت عملکرد، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری خراسان رضوی گفت: نظارت‌ها باید به گونه‌ای باشد که شاهد هیچ‌گونه واسطه‌گری هم در حوزه فروش بلیت نباشیم.

هیچ واسطه‌گری در فروش بلیت زیارت اربعین نباید اتفاق بیافتد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، محسن نجات در بازدید از سرزده از روند خدمات رسانی به زائران اربعین اظهار کرد: زائران اربعین حسینی نباید دغدغه‌ای در حوزه تهیه بلیت داشته باشند و این موضوع نیازمند «نظارت‌های ویژه» مسئولان مربوطه است.

مدیرکل مدیریت عملکرد، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری خراسان رضوی با اشاره به اهمیت نظارت بر فروش بلیت به زائران اربعین بیان کرد: مردم شریف در خصوص نرخ بلیت دغدغه و نگرانی دارند که ما باید با ایفای نقش نظارتی خود در جهت رفع این موضوع اقدام کنیم.

وی ادامه داد: نظارت‌ها باید به گونه‌ای باشد که شاهد هیچ‌گونه واسطه‌گری هم در حوزه فروش بلیت نباشیم.

نجات با تاکید بر نقش جدی و موثر رسانه در ایجاد امید و انگیزه زائران اربعین بیان کرد: لازم است صداوسیمای استان با تولید برنامه‌های ویژه مختلف رادیویی و تلویزیونی به مردم و مشتاقان به راهپیمایی عظیم و میلیونی اربعین امیدبخشی کند.

مدیرکل مدیریت عملکرد، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه وظیفه همه دستگاه‌ها تسهیل‌گری و خدمت‌رسانی به مردم است و باید شرایط خوبی را در حوزه خدمت‌رسانی مهیا کنیم، گفت: در استان خراسان رضوی توفیق خادمی امام رضا(ع) نصیب ما شده است و شرایط ایجاب می‌کند تا نوع و جنس رسالت و ماموریت‌هایمان با استان‌های دیگر تفاوت داشته باشد.

وی متذکر شد: در حال حاضر اولویت ماموریت‌های ما برگزاری شایسته مراسم اربعین حسینی و پس از آن هم برگزاری مراسم ایام پایانی صفر در مشهد است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha