۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۸
کد خبر: 910809

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، برای امروز و فردا (۸ و ۹ شهریورماه) روند کاهش نسبی دما و از روز جمعه (۱۰ شهریورماه) روند افزایش تدریجی دما در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.

افزایش دمای هوای تهران از جمعه

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی، وضعیت جوی استان تهران با توجه به گذر متناوب امواج از آسمان استان طی ۲۴ ساعت آینده در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید، در نیمه جنوبی گاهی با گرد و خاک و نفوذ و گسترش گرد و غبار انتقالی از استان‌های مجاور و به دنبال آن کاهش کیفیت هوا و محدودیت دید و گاهی بارش پراکنده مورد انتظار است.

در ارتفاعات استان تا روز یکشنبه (۱۲ شهریورماه) گاهی رگبار باران با احتمال رعد و برق، گاهی وزش باد شدید همچنین برای روز پنجشنبه (۹ شهریورماه) در ارتفاعات شمال شرق با احتمال تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

برای امروز در بازه زمانی صبح تا ظهر رخداد تندباد لحظه‌ای و احتمال وزش باد خیلی شدید موقتی به‌ویژه در شمال شرق و جنوب غرب استان دور از انتظار نیست.

برای امروز و فردا (۸ و ۹ شهریورماه) روند کاهش نسبی دما و از روز جمعه (۱۰ شهریورماه) روند افزایش تدریجی دما در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.

پایان پیام/

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.