۱۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۰
کد خبر: 911337

بازیکنان و مربیان استقلال این روزها مشغول استراحت هستند

 نکونام دوباره تمرینات را تعطیل می کند!

پس از برگزاری هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر، این مسابقات فعلاً تعطیل شد و هنوز مشخص نیست از چه زمانی دوباره کار آغاز می‌شود. نکته اینجاست که استقلال و پرسپولیس در هفته پنجم باید به مصاف یکدیگر بروند ولی تکلیف تاریخ برگزاری مسابقه مذکور همچنان نامشخص است! اتفاق عجیبی که واقعاً می‌توان گفت در دنیا کم نظیر است و هنوز نمی‌دانیم بالاخره روزی را خواهیم دید که امه‌ریزی رقابت‌های لیگ و جام حذفی ایران دقیقاً به نظم و ترتیب کشورهای صاحب فوتبال یا حتی ژاپن و کره جنوبی خواهد رسید یا خیر؟

با توجه به تعطیلی مسابقات لیگ، چهره‌های خارجی استقلال از فرصت استفاده کرده و عازم تعطیلات شدند. همچنین جواد نکونام هم به خارج از کشور رفت و نکته اینجاست که هنوز هیچ چیز در مورد آینده تمرینات استقلال به طور قطعی مشخص نشده است. اینطور که عصر روز جمعه شنیدیم، جواد نکونام قرار بود شنبه شب به تهران بازگردد اما احتمال دارد بازگشت خود را به تعویق اندازد چون تمرین استقلال هم که قرار بود از روز شنبه استارت بخورد، به احتمال زیاد دستخوش تعویق شده و شاید به یکشنبه یا حتی دوشنبه موکول شود چون اسقلالی‌ها هنوز نمی‌دانند لیگ برتر از چه تاریخی شروع می‌شود و چطور باید برنامه‌ریزی کنند؟ البته این فقط مشکل استقلال نیست و سایر تیم‌های حاضر در این عرصه هم با آن دست و پنجه نرم می‌کنند.

خبر دیگر در مورد خارجی‌های استقلال اینکه کادر مدیریتی باشگاه مدعی شده کارهای لازم انجام شده است تا مربیان خارجی این تیم که بنابر گفته جواد نکونام تاکنون دو بار به خاطر عدم پرداخت صورتحساب اتاق‌های آنها توسط باشگاه عذرشان از هتل خواسته شده بود، دیگر با چنین مسئله‌ای مواجه نشوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.