۱۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۷
کد خبر: 911478

استفانو پیولی، سرمربی میلان، می‌گوید تیمش بی‌صبرانه منتظر دیدار با اینتر است.

کری سنگین پیولی: از حالا منتظر اینتر هستیم!

به گزارش قدس آنلاین، میلان شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سوم سری آ به مصاف رم رفت و موفق شد با نتیجه 1-2 برابر این تیم به پیروزی برسد. 

روسونری حالا سه پیروزی در سه بازی ابتدایی فصل جدید بدست آورده و امیدوار است بتواند این روند را تا پایان فصل ادامه دهد و بهترین نتیجه ممکن را بگیرد تا درخشش دو فصل قبل را تکرار کرده و جام قهرمانی را بالای سر ببرد. 

پیولی پس از پایان این بازی در گفتگو با DAZN اظهار کرد:« نتیجه بسیار مهم است اما عملکرد ما هم خیلی عالی بود. من فکر می‌کنم تنها راهی که می‌توانستیم به حریف اجازه دهیم که به بازی برگردد این بود که 10 نفره شویم و این اتفاقی بود که رخ داد اما ما با وجود فشارها خوب دوام آوردیم. از کاری که کردیم راضی هستم اما می‌دانم که باید پیشرفت کنیم.

تیم‌های اروپایی هم حالا وارد وقفه دیدارهای ملی خواهند شد و بازیکنان به اردوی تیم‌های ملی خواهند رفت اما پس از بازگشت، میلان باید در دیداری حساس و تماشایی به مصاف اینتربرود. 

سرمربی این تیم در این باره گفت:« همه دیدارها سخت هستند و باید از پس آن‌ها برآمد و تفاوتی بین آن‌ها وجود ندارد. اینتر حریفی بسیار با کیفیت است اما ما هم هویت و سبک بازی خودمان را داریم. رقابت و بلندپروازی در این بازی بسیار زیاد است. هر دو می‌خواهیم ستاره دوم را بدست آوریم و منتظر این بازی هستیم».

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.