«آگاتا» مارول تا پاییز ۲۰۲۴ به تعویق می‌افتد و استودیو قصد دارد تاریخ اکران «اکو»، «مردان ایکس ۹۷» و «چه می‌شد اگر ...؟» را هم تغییر ‌دهد.

چند سریال دیگر مارول به تعویق افتاد/ تاثیر اعتصاب‌ها جدی است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ورایتی، جدول زمانی دنیای سینمایی مارول دوباره با تغییر روبه‌رو شد و استودیو مارول اعلام کرد تاریخ چندین نمایش خود در دیزنی پلاس را تغییر داده است. این تغییرات همه ناشی از تأثیر اعتصاب انجمن نویسندگان و بازیگران است.

فیلم‌هایی که با تعویق اکران روبه‌رو شده‌اند عبارتند از:

فصل دوم «چه می‌شد اگر ...؟» اولین سریال انیمیشن MCU در ماه دسامبر و در فصل تعطیلات دیده می‌شود. این سریال قرار بود اوایل ۲۰۲۳ پخش شود، اما به دلایل نامشخصی به تعویق افتاد.

«اکو»-اسپین‌آفی از مینی سریال تلویزیونی «هاکای» که محصول ۲۰۲۱ در سرویس استریمیگ دیزنی پلاس با بازی جرمی رنر بود، هم به تعویق افتاد. نمایش «اکو» با بازی آلاکوا کاکس در نقش اولین بومی آمریکایی و اولین ابرقهرمان ناشنوای مارول - از ۲۹ نوامبر به ژانویه ۲۰۲۴ منتقل شد. قرار است همه قسمت‌های این سریال یک‌جا در دسترس قرار بگیرد.

نمایش «مردان ایکس ۹۷» که بازسازی سری انیمیشن محبوب «مردان ایکس» از دهه ۱۹۹۰ است، از پاییز ۲۰۲۳ به اوایل سال ۲۰۲۴ منتقل شد.

در نهایت «آگاتا» که اسپین آف «وانداویژن» با بازی کاترین هان در نقش جادوگر آگاتا است، قرار است پاییز ۲۰۲۴، احتمالاً در فصل هالووین، برای اولین بار به نمایش درآید. فیلمبرداری این سریال قبل از اعتصاب بازیگران به پایان رسیده بود.

عنوان بعدی دیزنی پلاس مارول همچنان فصل ۲ «لوکی» است که قرار است ۶ اکتبر پخش شود و تام هیدلستون دوباره در نقش خود به عنوان خدای شرارت بازمی‌گردد.

چندین برنامه در دست ساخت مارول از جمله «دردویل: دوباره متولد شد» و «مرد شگفت‌انگیز» که تولیدشان قبل از اعتصاب‌ها به پایان نرسیده بود هم با تاخیر اکران روبه رو شده‌اند. فیلمبرداری «قلب آهنین» که اسپین‌آفی از «پلنگ سیاه: واکاندا برای همیشه» است هم گرچه تمام شده، اما اعتصاب بر توانایی معرفی فیلم تأثیر گذاشته است.

تغییرات زمان‌بندی فیلم‌های مارول پس از آن رخ می‌دهد که باب ایگر، مدیرعامل دیزنی در ماه ژوئن گفت که شمار فیلم‌های مارول در سال‌های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ به شدت افزایش یافته و این شرکت درصدد کند کردن خط تولید و اکران فیلم‌های جدید کمتری در سال است.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.