سرپرست اداره کل مشارکت‌های اجتماعی جوانان گفت: بیش از ۱۰۰ سمن جوانان در رویداد اربعین حسینی خدمات ارائه می‌دهند.

بیش از ۱۰۰ سمن جوانان در رویداد اربعین حسینی خدمات ارائه می‌دهند

علی پارسانیا سرپرست اداره کل مشارکت‌های اجتماعی جوانان با بیان اینکه هر ساله سمن‌های جوانان از سراسر کشور در رویداد بزرگ اربعین حسینی حضور داشته و به زائرین خدمات ارائه می‌دهند گفت: امسال نیز سمن‌های جوانان فعال در این حوزه در این مراسم حضور دارند و خدمات مختلف مورد نیاز زائرین را ارائه می‌دهند.

وی افزود: مطابق گزارش ادارات کل ورزش و جوانان استان‌های سراسر کشور بیش از ۱۰۰ سازمان مردم نهاد جوانان در این مراسم باشکوه حضور دارند و با برپایی موکب به ارائه خدماتی از قبیل خدمات پزشکی و ارائه بسته‌های بهداشتی، اسکان، مشاوره و پاسخ به مسائل دینی و شرعی، ارائه بسته‌های فرهنگی، پذیرایی از زائرین، مستندسازی، فعالیت‌های رسانه‌ای و… می‌پردازند.

پارسانیا در خصوص دیگر فعالیت‌های سمن‌های جوانان گفت: از دیگر فعالیت‌های سمن‌های جوانان فعال در این حوزه، اعزام جوانان علاقمند به حضور در مراسم پیاده روی اربعین حسینی است که این اقدام نیز از جمله فعالیت گسترده این سمن هاست.

سرپرست اداره کل مشارکت‌های اجتماعی جوانان با بیان اینکه اکنون بیش از ۴۵۰ سمن جوانان در حوزه اعتقادی و مذهبی فعالیت دارند گفت: سمن‌های جوانان این حوزه در سال‌های گذشته نیز حضور پررنگی در رویداد بزرگ اربعین حسینی داشتند و امسال نیز مانند سال‌های گذشته پذیرای زائرین خواهند بود.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.