بازی‌های باشگاهی هندبال پس از انجام دیدارهای هفته دوم تعطیل شد.

لیگ هندبال به تعطیلی رفت

به گزارش قدس آنلاین، هفته دوم  لیگ برتر هندبال مردان با برگزاری ۶ دیدار پیگیری شد.

در  این هفته نیروی زمینی شهید شاملی کازرون که میزبان سپاهان نوین در نخستین دیدارش بود، موفق شد  ۲۲-۳۲ به پیروزی برسد.

زغال‌سنگ طبس نیز با نتیجه ۲۸-۲۴ پیکان سبزوار را از پیش رو برداشت. پرواز هوانیروز که به کرمان رفته بود، نتوانست از سد صنعت مس عبور کند و با ۱۲ اختلاف امتیاز و نتیجه ۲۰-۳۲ بازی را واگذار کرد.

گیتی پسندها هم که میهمان شهر خرم آباد بودند، در دقایق پایانی از دومین تساوی گریختند و توانستند شاگردان عزت الله رزمگر را با نتیجه ۳۴-۳۵ شکست دهند تا نخستین پیروزی خود را ثبت کنند.

در آخرین بازی این هفته نیز نفت وگاز گچساران با برتری ۲۴-۲۹ بر نماینده دهدشت نخستین امتیاز خود در فصل سی و ششم را ثبت کرد.

با پایان رقابت های هفته دوم لیگ برتر هندبال نیروی زمینی شهید شاملی کازرون با ۴ امتیاز و تفاضل گل ۲۲ در صدر قرار دارد و تیم های صنعت مس کرمان و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان نیز با همین امتیاز و تفاضل گل کمتر در رده های دوم و سوم جای گرفتند.

زغال‌سنگ طبس و گیتی پسند با ۳ و نفت و گاز گچساران و پلیمر خلیج فارس با ۲ رده های چهارم تا هفتم را در اختیار دارند.

پیکان خراسان، سپاهان نوین، فرازبام خائیز دهدشت، پرواز هوانیروز اصفهان و آلومینیوم اراک نیز بدون امتیاز در جایگاه های بعدی جدول رده بندی قرار گرفتند.

شایان ذکر است با پایان هفته دوم لیگ برتر هندبال، لیگ سی و ششم به دلیل حضور تیم ملی هندبال کشورمان در بازی های آسیایی هانگژو تعطیل شد و هفته سوم ۱۵ آبان ماه برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.