مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان گفت: بدهی‌های باشگاه بیشتر از بودجه مصوب باشگاه است و امیدوار به رفع مشکلات با کمک شرکت مس هستیم

افشاگری یک مدیر صنعتی درباره پاداش‌های نجومی تیم‌های فوتبال!

به گزارش قدس آنلاین، حسین پورمحمدی با اشاره به مشکلات مالی تحمیل شده به باشگاه مس رفسنجان اظهار داشت: تیم‌های صنعتی مثل بقیه تیم‌ها با تغییر مدیریت‌ها دچار تغییر در بودجه خود می‌شوند. به عنوان مثال شما در سال‌های قبل شاهد بودید که مس کرمان زمانی تا لیگ قهرمانان آسیا هم پیش رفت اما یکی دو سال بعد به لیگ یک سقوط کرد. برای ذوب آهن هم این اتفاق در مقاطعی افتاد و بعد از حضور در فینال آسیا چند سال برای بقا در لیگ برتر دست و پا می‌زد. اینطور نیست که یک تیم صنعتی همیشه در وضعیت خوب مالی بماند.

وی در پاسخ به این سوال که بدهی ۲۳۰ میلیارد تومانی باشگاه مس رفسنجان درست است، گفت: باشگاه مس رفسنجان درگیر بدهی‌هایی از سال گذشته شده است. طبق گزارش رسمی حسابرس شرکت مس عددی شبیه به همان عددی که گفتید و بیشتر از ۲۰۰ میلیارد تومان بدهی باقی مانده و این مساله در روند حرکتی باشگاه اثرات منفی داشته است.

پورمحمدی درباره اینکه «گفته می‌شود پاداش عجیبی در قرارداد سال گذشته اعضای مس رفسنجان وجود داشته که بر اساس آن نفرات برای کسب رتبه پنجم مبلغ قابل توجهی دریافت می‌کنند»، تاکید کرد: مسأله‌ای که چندروز قبل درباره تیم ما پیش آمد و نگرانی بازیکنان فصل قبل را به دنبال داشت، از همین مساله نشأت می‌گیرد. از قرارداد بازیکنانی که از فصل قبل باقی ماندند ما نتوانستیم حدود ۱۰ درصد آخر را پرداخت کنیم. همچنین موضوع دیگر همین آپشن های موجود در قراردادها است که یکی از آنها به کسب رتبه پنجمی بر می گردد.

مدیرعامل مس رفسنجان افزود: به خاطر آپشن کسب رتبه پنجم که در ابتدای فصل گذشته در قرارداد اعضای تیم گنجانده شده، مبلغی در حدود ۲۰ تا ۲۵ میلیارد تومان باید پرداخت کنیم و این جزو تعهدات باشگاه است. انشاالله تا چند وقت آینده آن را پرداخت می‌کنیم.

پورمحمدی در خصوص رایزنی با مدیران شرکت مس برای حل مشکلات خاطر نشان کرد: ما با مسئولان صحبت‌های خوبی داشتیم. درست است مشکلات مالی وجود دارد، اما با تعصبی که بازیکنان ما دارند، شک نداریم از بازی بعدی به ریل سابق بر می گردیم و با کمک‌هایی که آقای دکتر خرمی شاد مدیرعامل شرکت مس و آقای اکبر محمدی که امور ورزش را در اختیار دارند، انجام می‌دهند انشاالله مشکلات موجود رفع می‌شود و به شرایط خوبمان بر می گردیم.

وی افزود: مشکلات موجود در باشگاه مس رفسنجان به شرکت مس مربوط نمی‌شود. این مساله به خاطر بدهی‌هایی است که از گذشته به جا مانده است؛ بدهی‌هایی که جزو تعهدات شرکت مس نبوده و جالب است که بدانید این بدهی از اصل بودجه بسیار بیشتر است!

پورمحمدی در پاسخ به این سوال که «آیا اعتقاد دارد مدیریت قبلی باشگاه مس رفسنجان عامل ایجاد بدهی‌ها بوده است؟»، گفت: بنده از هفته دوازدهم فصل گذشته به عنوان مدیرعامل کارم را شروع کردم و این تعهدات به گردن من افتاد و حرفی هم نیست و باید انجام بدهیم، اما مساله اینجا است که منبعی برای پرداخت بدهی‌ها وجود ندارد. در فصل گذشته بنده توانستم ۱۰۰ میلیارد تومان بودجه متمم بگیرم و بخشی از مشکلات موجود در باشگاه را حل کنم اما این مسائل هنوز ادامه دارد، با این حال امیدوار به رفع آن هستیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.