جواد نکونام نسبت به مشورت مدیرعامل استقلال با سرمربی اسبق این تیم واکنش شدیدی نشان داد.

کنایه سنگین نکونام به خطیر؛ چرا استراماچونی درباره تیم من نظر می‌دهد؟!

به گزارش قدس آنلاین، علی خطیر هفته گذشته عنوان کرد که برای حضور ورده در استقلال با استراماچونی مشورت کرده است و عنوان کرد: من برای جذب عمرو ورده با استراماچونی صحبت کردم چون بازیکن او در یونان بود. حتی با دستیاران استرا نیز صحبت کردم که می‌گفتند بازیکن فوق العاده خوبی است ولی حاشیه زیاد دارد.

 این صحبت های خطیر واکنش جواد نکونام را به همراه داشت و گلایه هایی نسبت به مدیرعامل استقلال و سرمربی اسبق آبی ها نشان داد ، نکونام در اعتراض به این موضوع گفت: استراماچونی به چه حقی نظر داده است.

او در ادامه گفت: من به آقای خطیر بازیکن معرفی کردم، رفتند از آقای استراماچونی مشورت گرفتند، استراماچونی محترم، اما نظر مربیان متفاوت است.شاید من یک بازیکن بخواهم با قد 120 و ایشان بازیکن بخواهد 180 سانتی متر، اصلا حق ندارند از استراماچونی سوال کنند،ایشان به چه حقی نظر داده اند؟ اگر بازیکن خوب باشد من جواب می دهم و اگر بد هم باشد من پاسخگو هستم.استعلام های فنی بازیکن را خود من گرفته بودم و مسئولیت با من است.

شما با مربیانی در ارتباط هستید که از آنها درباره بازیکن سوال می کنید، بحث فنی با من است، ایشان نباید برود سوال کند، این یعنی شما مربیان دیگری در ارتباط هستید که از آنها سوال می کنید در مورد بازیکن، بحث فنی تیم با من است و کسی نمی تواند به من بگوید خوب هستند یا نیستند، این بازیکن مورد تایید من بوده است.

این ها چیزهایی است که باعث ناراحتی می شود که با این سابقه کاری، بگویم چرا این اتفاق می افتد که نسب به باشگاه استقلال و مدیریت باشگاه ذهن من بهم ریخته شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.