عضو هیات مدیره اتحادیه مرغداران گوشتی کشور با تاکید بر اینکه تامین سویا در بازارگاه و تسریع در خرید و بارگیری این محصول ضروری است، گفت: بیش از ۴۰ روز است مرغداران معطل هستند تا سویا به آنان تحویل داده شود.

معطلی ۴۰ روزه مرغداران مازندرانی برای دریافت سویا

به گزارش قدس انلاین، عطاءالله حسن‌زاده عضو هیات مدیره اتحادیه مرغداران گوشتی کشور درباره آخرین وضعیت بازار مرغ  اظهار گرد: از لحاظ تولید هیچ مشکلی نداریم؛ چراکه در کشور جوجه‌ریزی بیش از ۱۲۰ میلیون و در استان مازندران بیش از ۱۴ میلیون قطعه بوده است.

وی با اعلام اینکه تولید به اندازه کافی داریم، افزود: این روزها در کنار بالا بودن قیمت سویا موضوع تسریع در بارگیری سویا ضروری است.

عضو هیات مدیره اتحادیه مرغداران گوشتی کشور با تاکید بر اینکه تامین سویا در بازارگاه و تسریع در خرید و بارگیری این محصول ضروری است تا به دست مرغدار برسد، خاطرنشان کرد: بیش از ۴۰ روز است مرغداران معطل هستند تا سویا به آنان تحویل داده شود و درصورتی که تدبیر نشود باید شاهد قیمت کاذب سویا در بازار باشیم.

حسن‌زاده با بیان اینکه در کنار اینکه در بارگیری سویا باید تسریع شود، گفت: همچنین پشتیبانی باید وارد بازار شده و نسبت به خریداری مرغ اقدام کند تا تولید پایدار بماند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.