سرپرست معاونت غذاو دارو دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ۵۰ هزار قوطی شیرخشک طی دهه پایانی ماه صفر در میان تمامی داروخانه‌های شبانه‌روزی و روزانه مشهد توزیع شد.

توزیع ۵۰ هزار قوطی شیرخشک در داروخانه‌های مشهد طی دهه پایانی ماه صفر

به گزارش قدس خراسان به نقل از دانشگاه علوم پزشکی مشهد، علی روحبخش اظهار کرد: از این میزان، ۱۰ هزار قوطی آن در میان داروخانه‌های اطراف حرم مطهر رضوی توزیع شده است.

سرپرست معاونت غذاو دارو دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در ایام دهه پایانی ماه صفر برنامه‌ریزی ویژه‌ای در بحث توزیع، عرضه و نظارت دارو داشته است و در طول این دهه بازرسان این دانشگاه به‌طور محسوس و نامحسوس از داروخانه‌های سطح شهر به خصوص در اطراف حرم مطهر رضوی بازدید و سرکشی داشتند تا خللی در بحث ارائه خدمات دارویی به زائران و مجاوران امام رضا(ع) ایجاد نشود.

وی ادامه داد: در محدوه اطراف حرم مطهر رضوی ۴۸ داروخانه شامل ۱۶ داروخانه شبانه‌روزی و ۳۲ داروخانه روزانه فعال هستند که در دهه پایانی صفر به داروخانه‌های روزانه این محدوده مجوز فعالیت ۲ ساعت بیشتر از حالت معمول داده شد.

روحبخش بیان کرد: در حالت عادی داروخانه‌های روزانه اجازه فعالیت تا ساعت ۲۲ را دارند که در ایام پایانی صفر تا ساعت ۲۴ فعالیت داشتند و این اقدام در افزایش سرعت خدمات‌رسانی به مردم نقش بسزایی داشته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.