مسوول بسیج سازندگی سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی گفت: ۲ هزار و ۵۰۰ جهادگر در قالب ۳۵۰ تیم جهادی در آستانه هفته دفاع مقدس به مناطق محروم و روستایی این استان اعزام شدند.

۲ هزار و ۵۰۰ جهادگر به مناطق محروم خراسان شمالی اعزام شدند

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ مجتبی مداحی اظهار کرد: جهادگران اعزامی در عرصه های عمرانی، آموزشی، بهداشت و درمان و بخش فرهنگی به اقشار نیازمند حاشیه شهرها و روستاهای محروم ارائه خدمات می دهند.

وی افزود: ۲ هزار و ۴۴ گروه جهادی در بخش های مختلف استان فعال هستند که با توجه به نیاز در مناسبت های خاص، طبق برنامه ریزی به مناطق اعزام خواهند شد.

مسوول بسیج سازندگی سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی تصریح کرد: این گروه‌های جهادی برای انجام ماموریت‌های خود نیازمند پشتیبانی و حمایت هستند و در این باره از دستگاه های اجرایی انتظار می رود تا حمایت‌های لازم را از این جهادگران داشته باشند.

وی بر محرومیت زدایی روستاهای استان تاکید کرد و گفت: گروه‌های جهادی بعد از حضور در مناطق محروم پیگیر حل مسائل این مناطق با استفاده از ظرفیت، پتانسیل و مشارکت مردم، خیران، موسسه‌ها، دستگاه‌ها و سازمان‌های مختلف هستند.

مداحی ادامه داد: باید با ارایه خدمات به مناطق روستایی و عمران و آبادانی جلوی مهاجرت از روستاها گرفته شود چرا که با حاشیه نشینی، چالش ها و مشکلات بیشتری در جامعه ایجاد خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.