فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان اخبار رسانه‌های معاند مبنی بر شهادت دو تن از پاسداران در سنندج و بیجار را تکذیب کرد.

تکذیب شهادت پاسداران در کردستان/ اخبار رسانه‌های معاند کذب است

به گزارش قدس آنلاین، چند روز گذشته همزمان با سالگرد اغتشاشات و مرگ مهسا امینی، خبری مبنی بر شهادت دو تن از نیروهای سپاه در بیجار و سنندج توسط رسانه‌های معاند در فضای مجازی و کانال‌های تلگرامی منتشر شد.

پیگیری‌ها از فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان حاکی از آن است که این خبر کذب بوده و اصلا چنین خبری صحت ندارد.

سردار امان‌الله گشتاسبی در گفت‌وگویی ، اخبار رسانه‌های معاند مبنی بر شهادت  پاسداران در سالگرد اغتشاشات و چند روز اخیر در استان کردستان را تکذیب کرد.

وی افزود: اصلا هیچ نیروی از سپاه در بیجار و سنندج به شهادت نرسیده و طرح چنین اخباری از اساس کذب و بی‌اساس است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با بیان اینکه امنیت پایدار در سراسر استان پایدار و برقرار است، تصریح کرد: تلاش دشمنان نظام دروغ‌پراکنی و تشویش اذهان عمومی است.

 هفته‌ها و روزهای اخیر به دنبال فراخوان متعدد رسانه‌های تروریستی معاند و ضدانقلاب و به دنبال شکست مزدوران در رسیدن به اهداف پلید خود، دشمن تلاش داشت با کشاندن مردم استان کردستان به خیابان‌ها بار دیگر اغتشاش دیگری را در سالگرد این اغتشاشات رقم بزند، اما به واسطه تلاش شبانه‌روزی نیروهای نظامی، انتظامی و دستگاه‌های امنیتی و هوشیاری و همراهی مردم همه توطئه‌های آنان خنثی و شکستی دیگر در کارنامه شوم‌شان به ثبت رسید.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.