معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین، گفت:‌ کشور ما امروز به برکت هوشمندی و وحدت اقوام، در سطح منطقه و دنیا صاحب عظمت و شرافت شده است.

سردار معروفی: امروز به برکت هوشمندی و وحدت اقوام صاحب عظمت و شرافت هستیم

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، سردار حسین معروفی معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین در مراسم افتتاحیه رژه ۳۱ شهریور و در جمع بسیجیان اقوام ‌و عشایر ایران، گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به واسطه مجاهدت‌ها، سلحشوری‌ها، ایثارگری‌ها و مقاومت‌های مردم طی ۴۵ سال گذشته، قابلیت‌های زیادی پیدا کرده است.

وی افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به برکت جان‌فشانی‌ها و ایثارگری‌ها و مجاهدت‌های مردم طی بیش از چهار دهه گذشته، ظرفیت‌ها و قابلیت‌های بسیاری پیدا کرده است.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین گفت: کشور ما امروز به برکت هوشمندی و وحدت اقوام، در سطح منطقه و دنیا صاحب عظمت و شرافت شده و همین امر سبب شده که در رویارویی با دشمنان پیروز و سربلند باشیم.

سرهنگ احمد سعیدی مسئول سازمان بسیج عشایری کشور نیز در این مراسم گفت: در هر مقطعی از تاریخ انقلاب اسلامی، از عشایر و اقوام کشور جز رشادت و سلحشوری و حماسه و غیورمردی چیزی نمی‌بینیم.

وی گفت: عشایر و اقوام ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس خوش درخشیدند و سلحشوری‌های بسیاری را از خود نشان دادند و بیش از یازده هزار و ۲۰۰ شهید را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کردند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.