فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف شناور حامل انواع محموله‌های قاچاق در بنادر شمالی استان خبر داد و گفت: از این شناور حدود ۴ میلیارد تومان لوازم‌التحریر، کفش و پوشاک قاچاق کشف شد.

توقیف شناور لوازم‌التحریر قاچاق در بوشهر

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ یدالله شرفی  با بیان اینکه قاچاقچیان کالا بر اساس موقعیت‌های مختلف اقدام به واردات کالا می‌کنند اظهار داشت: قاچاق کالا ضربات جبران‌ناپذیری به تولیدات داخلی و اقتصاد جامعه وارد می‌کند که در این راستا برخورد با قاچاق در اولویت برنامه مرزبانی استان بوشهر قرار دارد.

وی تحقق شعار امسال رونق تولید و مهار تورم را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: استان بوشهر دارای طولانی‌ترین مرز دریایی با خلیج‌فارس است و نیروهای مرزبانی در تمام نوار ساحلی و مرز دریایی خلیج‌فارس حضور مستمر و فعال دارند و با هرگونه تخلف برخورد قاطع می‌شود.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر از شناسایی شناور حامل کالاهای قاچاق در یکی از بنادر شمالی استان خبر داد و تصریح کرد: مرزبانان پایگاه گناوه موفق شدند با تشدید اقدامات کنترلی و رصد و اشراف اطلاعاتی یک فروند شناور حامل کالای قاچاق را در بندر ریگ متوقف کنند.

شرفی با بیان اینکه از این شناور اقلام و کالاهای مختلف کشف شد خاطرنشان کرد: از این شناور کالاهایی شامل ۲۰ هزار عدد لوازم‌التحریر، انواع پوشاک، کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی و دیگر کالاها کشف شد.

وی توقیف یک فروند شناور و دستگیری ۲ نفر در این عملیات را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: براساس نظر کارشناسان، ارزش کالاهای قاچاق مکشوفه حدود ۴ میلیارد تومان برآورد شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.