فرماندار قرچک از شناسایی و دستگیری یک هسته ضدامنیتی در این شهرستان خبر داد و گفت: در این رابطه هفت نفر شناسایی و دستگیر شدند.

 دستگیری هفت عضو یک هسته ضد امنیتی در قرچک

به گزارش قدس انلاین، علیرضا فاتحی‌نژاد توضیح داد: طی رصدهای اطلاعاتی و تلاش‌های مجاهدانه سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره اطلاعات قرچک و با هماهنگی مقام قضایی، یک هسته هفت نفره ضد امنیتی که قصد انجام اقدامات خرابکارانه و ایذایی در استان‌های تهران و البرز را داشتند، دستگیر شدند.

وی افزود: اعضای اصلی هسته مزبور ساکن شهرستان قرچک و مابقی نفرات نیز ساکن در استان‌های تهران و البرز بودند.

فرماندار شهرستان قرچک با بیان اینکه نامبردگان در حین آماده‌سازی ابزار مقابله با نیروهای امنیتی،انتظامی دستگیر شدند، تصریح کرد: در بازرسی های انجام شده مقادیر قابل توجهی ادوات مربوط به اقدامات خرابکارانه و ضد امنیتی نیز کشف و ضبط شده است.

فاتحی‌نژاد ضمن اعلام آمادگی تمامی نیروهای امنیتی، انتظامی و قضایی شهرستان، تصریح کرد: هرگونه اخلال در نظم عمومی و امنیت شهروندان، بصورت قانونی و قاطع پیگیری خواهد شد.

وی در پایان از مردم شهرستان قرچک خواست که هرگونه گزارش و اخبار ضدامنیتی ا با شماره‌های ۱۱۰ نیروی انتظامی، ۱۱۳ ستاد خبری وزارت اطلاعات و ۱۱۴ ستاد خبری سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در میان بگذارند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.