هشتمین نمایشگاه تخصصی کتب حوزوی و معارف اسلامی حوزه علمیه خراسان روز پنجشنبه با حضور جمعی از ناشران معتبر سراسر کشور و نمایندگان ناشرانی از عراق، لبنان و مصر در مجتمع حوزوی آیت الله هاشمی شاهرودی(ره) مشهد گشایش یافت.

گشایش نمایشگاه تخصصی کتب حوزوی و معارف اسلامی در مشهد

به گزارش قدس خراسان، مسئول برگزاری هشتمین نمایشگاه تخصصی کتب حوزوی و معارف اسلامی حوزه علمیه خراسان در حاشیه برپایی این نمایشگاه اظهار کرد: در این نمایشگاه بیش از ۱۴۰ ناشر معتبر از سراسر کشور حضور داشته و بیش از ۱۴ هزار عنوان کتاب در ۹ غرفه عرضه شده است.

حجت الاسلام سید محسن میرزاده افزود: در این نمایشگاه علاوه بر تخفیف ۱۰ درصدی، بن کارت الکترونیک حمایتی ویژه استادان، طلاب و پژوهشگران ارائه و کتب و نوشت افزار ایرانی اسلامی نیز عرضه می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری برنامه‌های علمی و کارگاههای مختلف نویسندگی، مقاله نویسی، تندخوانی و تقویت حافظه در حاشیه برپایی نمایشگاه مزبور ادامه داد: از مسوولان مدارس علمیه برای حضور در این نمایشگاه برای بهره‌مندی طلاب از کتب و محتواهای روز دعوت می‌شود.

دبیر شورای عالی حوزه علمیه خراسان و امام جمعه موقت مشهد نیز در جریان افتتاح این نمایشگاه بر پویایی این نمایشگاه تاکید کرد و ایجاد عرصه‌ای برای سهولت دسترسی افراد علاقمند و اهل مطالعه به ویژه طلاب و دانشجویان را امری مهم و ضروری دانست.

حجت الاسلام و المسلمین محمدباقر فرزانه افزود: طلبه و دانشجو آینده کشور را رقم می‌زند، لذا ترغیب نسبت به کتابخوانی برای آنان بسیار مهم است و برپایی این نمایشگاه تخصصی در این زمینه اقدامی موثر به شمار می‌رود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.