معاون امور زیر بنایی وحمل ونقل شهری شهرداری همدان گفت : در راستای افزایش استفاده از حمل و نقل عمومی مقرر شد استفاده از اتوبوس برای هفته اول ماه مهر رایگان شود.

استفاده از ناوگان اتوبوسرانی برای هفته اول مهر رایگان شد

به گزارش قدس آنلاین ،وحید علی ضمیر سهم مباحث عمرانی و ترافیکی را در استقبال از مهر مهم دانست و اظهار کرد: نظافت و پاکسازی داخل اتوبوس‌ها و تاکسی‌ها ، نصب و ترمیم علایم خط کشی و عبور عابر پیاده در مناطق پرتردد و پرخطر، رنگ‌آمیزی سرعت کاه‌ها و اصلاح چراغ‌های ترافیکی و خط کشی عابر پیاده مدارس، شستشو و ترمیم تابلوهای راهنمایی رانندگی، سیلندرهای ترافیکی و چراغ های چشمک زن ، نظارت کامل بر شرکت های ساماندهی سرویس مدارس و کلیه تاکسی ها از جمله این اقدامات است. 

علی ضمیر به یکی از اقدامات مهم شهرداری برای استقبال از مهر اشاره و عنوان کرد: به پیشنهاد سازمان فرهنگی در راستای افزایش استفاده از حمل و نقل عمومی مقرر شد استفاده از اتوبوس برای هفته اول ماه مهر رایگان شده است. 

 وی ابلاغ نرخ نامه سرویس مدارس را پیش از شروع مدارس اقدامی ارزشمند دانست و افزود: در راستای ساماندهی سرویس مدارس حق سرویس طبق تعرفه منطقی تعیین شد تا خانواده‌ها و رانندگان دچار مشکل نشوند. 

وحید علی ضمیر از ورود اتوبوسهابه ناوگان حمل ونقل عمومی تا مهرماه خبر داد و تصریح کرد: ۱۵ دستگاه اتوبوس در حال بازسازی است که تا مهرماه تحویل گرفته می شود و ۴ دستگاه از ۱۲ دستگاه اتوبوس برای تقویت خطوط شهر همدان وارد ناوگان می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.