کاردار سفارت پاکستان ضمن قدردانی از ایران برای دعوت در نشست هیات رئیسه اکوسای در تهران، بر تقویت همکاری‌های منطقه‌ای در اکوسای تاکید کرد.

پاکستان بر تقویت همکاری‌های منطقه‌ای در اکوسای تاکید دارد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا، در دیدار زیب طیب عباسی کاردار سفارت پاکستان با احمد پری‌پور مدیر کل حوزه ریاست دیوان محاسبات، دعوتنامه رسمی سید احمد رضا دستغیب رئیس کل دیوان محاسبات کشورمان برای شرکت محمد اجمل گوندال رئیس کل دیوان محاسبات پاکستان در بیست و هفتمین نشست هیات رئیسه اکوسای که قرار است در مهرماه سالجاری در تهران برگزار شود، به کاردار سفارت پاکستان تقدیم‌ شد.

کاردار سفارت پاکستان ضمن قدردانی از مردم و دولت جمهوری اسلامی ایران در زمینه تسهیل عبور زائران پاکستانی‌ از ایران برای حضور در مراسم اربعین در کربلا، روابط دو کشور را دوستانه توصیف‌ و ابراز امیدواری کرد موضوع حسابرسی دولتی در هر دو کشور از طریق روابط دوجانبه و همکاری‌های منطقه‌ای در سطح اکوسای تقویت شود.

وی ضمن قدردانی از رئیس کل دیوان محاسبات کشورمان به خاطر دعوت از رئیس کل دیوان محاسبات پاکستان برای شرکت در نشست هیات رئیسه اکوسای در تهران اعلام کرد که پاکستان در بالاترین سطح در این جلسه شرکت خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.