وزیر ورزش و جوانان گفت: با توجه به گزارش فنی قلعه‌نویی امیدوارم تیم ملی فوتبال پس از سال‌ها بتواند در آسیا طلسم‌شکنی کند.

هاشمی: امیدوارم تیم ملی فوتبال در جام ملت‌های آسیا پس از سال‌ها طلسم‌شکنی کند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس، عصر امروز مهدی تاج، مهدی محمد نبی و امیر قلعه‌نویی با حضور در وزارت ورزش و جوانان، با کیومرث هاشمی دیدار و گفت‌وگو کردند.

در ابتدای این دیدار مهدی تاج با قدردانی از حمایت‌های وزیر ورزش و جوانان، گزارشی از آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال ارائه کرد و با قدردانی از کادر فنی و مدیریتی تیم ملی، به صعود این تیم در رده‌بندی فدراسیون جهانی فوتبال و همچنین پیشرفت‌های فنی این تیم اشاره داشت.

رئیس فدراسیون فوتبال، همدلی، رفاقت و یکدستی تیم ملی را از ویژگی‌های برجسته تیم فعلی برشمرد و از انتخاب امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی تیم ملی در اسفند ۱۴۰۱ بهعنوان یکی از بهترین‌ تصمیم‌های فدراسیون فوتبال یاد کرد.

در ادامه مهدی محمدنبی نایب رییس اول فدراسیون فوتبال و سرپرست تیم ملی نیز با اشاره به فعالیت‌های روزانه اعضای کادر فنی تیم ملی به ارائه گزارشی از روندی که تیم ملی در شش ماه گذشته با کادر فنی جدید طی کرده پرداخت و در ادامه برنامه‌های تیم ملی تا پایان رقابت‌های مقدماتی جام جهانی را تشریح کرد.

او همچنین توجه کادر فنی تیم ملی و در راس آن امیر قلعه‌نویی به لیگ برتر ایران را مورد اشاره قرار داد که به گفته‌ی او این موضوع باعث تقویت لیگ داخلی شده است.

سرمربی تیم ملی نیز در ادامه با تبریک انتخاب کیومرث هاشمی به عنوان وزیر ورزش و جوانان اظهار کرد: خیلی خوشحالم که پس از سجادی که زحمات زیادی متحمل شد و برای او آرزوی سلامتی دارم، فردی به عنوان وزیر ورزش و جوانان انتخاب شده که از خانواده ورزش است و پله پله مراتب مدیریتی در ورزش کشور را طی کرده است.

قلعه‌نویی در ادامه گزارشی فنی از آخرین وضعیت تیم ملی به وزیر ورزش و جوانان ارائه و برنامه‌های کوتاه مدت و بلند مدت خود را از جام ملت‌های آسیا تا رقابتهای جام جهانی تشریح کرد.

بر اساس این گزارش، در بخش پایانی این دیدار وزیر ورزش و جوانان با خوش‌آمد به رییس، نایب رئیس فدراسیون و سرمربی تیم ملی فوتبال اظهار کرد: استفاده از نیروهای داخلی زبده همیشه مورد تاکید بوده و اکنون نیز خوشحالم کادری ایرانی هدایت تیم ملی فوتبال را بر عهده دارد. دلسوزی و تعهد این کادر می‌تواند به تیم ملی در ادامه راه کمک شایانی کند. نظر شخصی بنده و همچنین وزارت ورزش و جوانان نیز حمایت کامل و صد در صدی از تصمیمات فدراسیون فوتبال و کادر تیم ملی است.

هاشمی با ابراز خرسندی از وضعیت فنی و مدیریتی تیم ملی فوتبال اظهار کرد: گام نخست تیم ملی که اهمیت زیادی دارد، جام ملتهای آسیاست و با توجه به گزارش فنی که قلعه‌نویی ارائه کرد امیدوارم این تیم پس از سالها بتواند در آسیا طلسم‌شکنی کند و به نتایج خوبی برسد.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به نگاه ویژه سرمربی تیم ملی به لیگ داخلی گفت: این نگاه بسیار ارزشمند است. وقتی شما به عنوان سرمربی تیم ملی به لیگ برتر نگاه ویژه‌ای دارید، این باعث تقویت لیگ و تیم‌های داخلی می‌شود و بازیکنان با اعتماد به نفس بیشتری کار می‌کنند و من قدردان این توجه کادر فنی تیم ملی به لیگ هستم.

پایان پیام/

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.