مستند ورزشی «لواندوفسکی-ناشناس» Lewandowski Nieznany به کارگردانی ماچیک کوالچوک با دوبله اختصاصی و به صورت رایگان و انحصاری در پلتفرم «تماشاخونه» عرضه شد.

مستند پسر جوانی که با وجود ناکامی‌های مختلف به یکی از بهترین بازیکنان فوتبال تبدیل شد

به گزارش  قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی پلتفرم «تماشاخونه»، این پلتفرم مجموعه‌ای از آثار سینمای ایران و جهان را به صورت رایگان در اختیار علاقمندان قرار می‌دهد و این روزها مستند ورزشی «لواندوفسکی-ناشناس» یکی از آثاری است که در این مجموعه عرضه شده است.
این مستند ورزشی محصول ۲۰۲۳ لهستان به کارگردانی ماچیک کوالچوک است که در سرویس آمازون پرایم ویدئو پخش شده است. این مستند درباره زندگی پسر جوان لهستانی است که با وجود شروعی پر از دست‌انداز و ناکامی‌های مختلف به یکی از بهترین بازیکنان فوتبال زمان خود تبدیل می شود. این مستند زندگی نامه مسیری را که رابرت لواندوفسکی از شهر کوچکی در لهستان طی کرده تا تبدیل به یکی از بهترین فوتبالیست‌های زمان خود شود را نشان می‌دهد. مردی که هرگز به توانایی‌های خود شک نکرده است.
لواندوفسکی یکی از بزرگ‌ترین و بهترین بازیکنان چند سال اخیر دنیای فوتبال است که جایزه بهترین گلزن برتر جهان را نیز کسب کرده است. او به عنوان سفیر حسن نیت یونیسف نیز منصوب شده است و بازیکنی است که به امور بشردوستانه نیز می‌پردازد.
در مستند زندگی‌نامه «لواندوفسکی-ناشناس» تیاگو آلکانتارا، زبیگنیو بونیک، هانس-دیتر فلیک، خانواده و دوستان نزدیک رابرت، از جمله فوتبالیست‌ها و مربیان کلاس جهانی، توضیح می‌دهند که او چگونه بازی امروز را تعریف می‌کند.
مستند «لواندوفسکی – ناشناس» که امتیاز ۶ را در سایت IMDb به دست آورده به صورت رایگان و با دوبله اختصاصی با مدت زمان یک ساعت و ۲۳ دقیقه در پلتفرم «تماشاخونه» قابل مشاهده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.