فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف ۳ هزار و ۵۴۵ متر مربع زمین خواری به ارزش ۳۵میلیارد ریال در شهرستان بندرعباس خبرداد.

کشف زمین خواری۳۵ میلیاردی در هرمزگان

به گزارش قدس انلاین، سردار علی اکبر جاویدان بیان داشت: در اجرای طرح مبارزه با جرایم اقتصادی پدیده شوم زمین خواری شکایتی مبنی بر تصرف اراضی دولتی به مالکیت راه و شهر سازی استان به اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس امنیت اقتصادی واصل و موضوع بصورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود : با بررسی های دقیق صورت گرفته مشخص شد فردی به هویت معلوم در یکی از مناطق روستایی حاشیه ای بندرعباس با دیوارکشی و ساخت و ساز متراژ ۳هزار و ۵۴۵ متر مربع از اراضی متعلق به اداره راه و شهرسازی را بصورت غیرقانونی تصرف کرده است.

این مقام ارشد انتظامی استان اظهار داشت: در اجرای دستور مقام قضائی، متهم به پلیس امنیت اقتصادی احضار از ایشان تحقیقات لازم انجام و ضمن تفهیم اتهام با تشکیل پرونده جهت ادامه رسیدگی و سیر مراحل قانونی به دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان ارزش اراضی ملی کشف شده در این عملیات را برابر اعلام نظر کارشناسان مربوطه ۳۵ میلیارد ریال عنوان کرده و بیان داشت :حفظ و حراست از بیت المال و اراضی ملی یکی از اولویت های ماموریت پلیس است که این موضوع با جدیت و اقتدار پیگیری و دنبال خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.