سرپرست دفتر مهندسی و برنامه ریزی شرکت مدیریت تولید برق مشهد گفت: بیش از ۹۷۹ میلیون کیلووات ساعت انرژی الکتریکی ناخالص در ۶ ماهه اول سال جاری در هفت واحد نیروگاهی شرکت مدیریت تولید برق مشهد، تولید و به شبکه سراسری تحویل داده شد.

بیش از ۹۷۹ میلیون کیلو وات ساعت انرژی در نیروگاه مشهد تولید شد

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق مشهد، مصطفی رزمجو مقدم در تشریح میزان تولید انرژی الکتریکی نیروگاه در ۶ ماهه سال جاری اظهار کرد: از ابتدای فروردین ماه تا پایان شهریور ماه سال ۱۴۰۲ بیش از ۹۷۹ میلیون کیلووات ساعت انرژی ناخالص در واحدهای بخاری و گازی این نیروگاه، تولید و به شبکه سراسری تحویل شده است.

سرپرست دفتر مهندسی و برنامه ریزی شرکت مدیریت تولید برق مشهد با اشاره به رشد تولید انرژی در واحدهای گازی در ۶ماهه نخست سال ۱۴۰۲ در مقایسه با مدت مشابه سال ۱۴۰۱ افزود: در بازه زمانی ۶ ماهه سال ۱۴۰۲، تولید انرژی الکتریکی ناخالص در واحدهای گازی این نیروگاه ۲/۵ درصد نسبت به ۶ ماهه نخست سال ۱۴۰۱ رشد داشته است.

وی بیان کرد: از این میزان انرژی الکتریکی تولید شده در ۶ ماهه نخست سال ۱۴۰۲,  ۵۳.۱۸ درصد در واحد گازی و ۴۶.۸۲ درصد در واحد بخاری تولید و به شبکه سراسری تحویل داده شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.