رهبر انصارالله تأکید کرد که لابی یهودی-صهیونیستی در جهان از جمله آمریکا، رژیم صهیونیستی و برخی از رژیمهای اروپایی، به دنبال مهار مسلمانان و نفوذ در آنان هستند.

رهبر انصارالله: لابی صهیونیسم به دنبال رخنه در میان مسلمانان است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از  فارس، سید عبدالملک بدر الدین الحوثی رهبر معنوی انقلاب یمن و جنبش انصارالله شامگاه امروز سه‌شنبه در آستانه سالروز میلاد با سعادت حضرت رسول اکرم محمد مصطفی (ص) سخنرانی کرد و این مناسبت فرخنده را به همه جهان اسلام و ملت یمن تبریک و تهنیت گفت.

الحوثی در آغاز سخنرانی خود، با اشاره به اینکه این مناسبت، ارتباط مسلمانان را با اسلام و قرآن تقویت می‌کند، گفت: امیدواریم مردم ما در سالروز میلاد پیامبر (ص)، مانند سالهای گذشته، حضور باشکوهی داشته باشند.

وی با بیان اینکه مسلمانان در حال حاضر، بیشتر نیاز دارند تا ارتباط خود را با پیامبر اکرم (ص) و قرآن کریم تقویت کنند، تصریح کرد: خطر بزرگی که مسلمانان را تهدید می‌کند، دنباله‌روی از دشمنان اسلام است.

الحوثی با اشاره به اینکه لابی یهودی-صهیونیستی در جهان که آمریکا، رژیم صهیونیستی و برخی از رژیمهای اروپایی بخشی از آن هستند، به دنبال مهار مسلمانان و نفوذ در آنان هستند، خاطر نشان کرد: دشمنان به حدی رسیده‌اند که در شیوه‌های آموزشی مدارس کشورهای عربی و اسلامی از جمله عربستان مداخله، می‌کنند تا آیات قرآنی را از آن حذف کنند؛ زیرا صهیونیستها از این آیات، متنفر هستند.

پایان پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.