فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری ۲ نفر که با تهدید اسلحه گرم از رانندگان خودروهای سواری زورگیری می‌کردند در عملیات ضربتی ماموران این فرماندهی خبر داد.

دستگیری ۲ زورگیر مسلح در اصفهان/ یک اسلحه با ۳۰ عدد فشنگ کشف شد

به گزارش قدس انلاین،  سرهنگ حسین بساطی، اظهار داشت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان به کلانتری ۱۳ فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان مبنی بر زورگیری مسلحانه ۲ نفر از آنان، پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و ماموران پلیس شناسایی و دستگیری متهمان را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در بررسی‌های دقیق صورت گرفته مشخص شد ۲ نفر که مسلح به سلاح شورشی بودند در ساعات خلوت و ساعات پایانی شب جلوی خودروهای سواری به ویژه خودروهای پژو ۲۰۶ را گرفته و با تهدید رانندگان محتویات داخل خودروها شامل ضبط و باند و سایر اموال با ارزش داخل آن را به سرقت می‌بردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با بیان اینکه ماموران پلیس موفق شدند در کمترین زمان ممکن چهره و هویت اصلی سارقان را به‌دست آوردند، بیان کرد: با تلاش‌ها و پیگیری‌های دقیق و تخصصی صورت گرفته در نهایت این متهمان که به‌وسیله یک دستگاه خودرو در یکی از نقاط شهر تردد می‌کردند توسط واحد گشت انتظامی کلانتری شناسایی و در یک اقدام ضربتی دستگیر شدند.

وی از کشف یک اسلحه شورشی با ۳۰ عدد فشنگ و تعدادی اقلام و لوازم مورد استفاده در سرقت در بازرسی از خودروی متهمان خبر داد و گفت: در بررسی انجام شده مشخص شد یکی از متهمان دستگیر شده سابقه‌دار و از محکومان فراری است.

بساطی با اشاره به کشف ۱۵ فقره سرقت از رانندگان خودروهای سواری توسط زورگیران دستگیر شده گفت: در این خصوص پرونده تشکیل شده و پس از تنظیم شکایت مال‌باختگان متهمان تحویل مرجع قضایی شدند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.