تهران- ایرنا- معاون حقوقی، امور مجلس و پشتیبانی وزیر نیرو گفت: لایحه برنامه هفتم توسعه می‌تواند زمینه رشد سرمایه‌گذاری در صنعت آب و برق را فراهم کند.

توسعه سرمایه‌گذاری در بخش آب و برق در برنامه هفتم دیده شده است

به گزارش قدس آنلاین، احمد حیدری افزود: لایحه‌ای که دولت برای برنامه هفتم ارائه داده نظرات وزارت نیرو هم در آن لحاظ شده، برنامه بسیار خوبی است که به مجلس ارائه شده است.

وی ادامه داد: این لایحه که در کمیسیون تلفیق مجلس مورد بررسی قرار گرفت و معاونان وزارت نیرو در سه کمیسیون تخصصی انرژی، کمیسیون کشاورزی و کمیسیون عمران مجلس حضور یافته و درباره برنامه‌ها با نمایندگان گفت‌وگو کردند.

معاون حقوقی و امور مجلس وزیر نیرو خاطرنشان کرد: نقطه‌نظرات وزارت نیرو و نظرات نمایندگان به کمیسیون تلفیق رفت و اکنون جمع‌بندی کمیسیون تلفیق در صحن مجلس در حال بررسی است.

حیدری گفت: امید است آنچه که در صحن مورد پذیرش قرار می‌گیرد بتواند رشد سرمایه‌گذاری در حوزه آب و برق را به دنبال داشته باشد؛ زیرا آب و برق از امور زیربنایی است.

وی ادامه داد: اگر ما رشد تولید، رشد اقتصادی و اشتغال می‌خواهیم حتماً باید تولید رونق بگیرد و رشد تولید نیاز به آب و برق دارد .

معاون حقوقی و امور مجلس وزیر نیرو افزود: ما هم نیاز به بهره‌وری وهم سرمایه‌گذاری داریم و هم نیاز به روش‌های جدید داریم؛ زیرا با روش‌های سنتی نمی‌توان مشکلات را حل کرد .

حیدری خاطرنشان کرد: مثل همین دو سال که وزارت نیرو روش‌هایی جدید به کار گرفت و اتفاقی که در سال ۱۴۰۰ داشت برای کشور فاجعه ایجاد می‌کرد را به نقطه قوت در سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ تبدیل کرد.

وی گفت: همچنین نیاز به برنامه مدونی داریم تا بدانیم کجا قرار داریم و می‌خواهیم به کجا برسیم چه در بخش آب کشاورزی و چه در بخش فاضلاب و چه بقیه بخش‌ها که در برنامه کامل دیده شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.