ممکن است در نهایت هیچ یک از آنها برف زمستان را در استقلال نبینند و کار به برکناری هر دو نفر از سوی دستگاه ورزش تمام شود. 

خطیر و نکونام صلح نکنند با هم رفتنی می‌شوند

به گزارش قدس آنلاین، پس از دوئل لفظی غیر مستقیم مدیرعامل و سرمربی استقلال در تلویزیون و علنی شدن اختلافات عمیق خطیر و نکونام شرایط استقلال هر روز بدتر از روز قبل شد تا حدی که بسیاری از کارشناسان و مفسران مدعی شدند اگر اوضاع به همین منوال پیش برود، عمر یکی از این دو نفر در باشگاه استقلال به پایان خواهد رسید!

زمزمه های برکناری احتمالی خطیر و نکونام برخی پیشکسوتان باشگاه استقلال را به تکاپو انداخت تا با کدخدامنشی اوضاع را بهبود بخشند، همزمان در اقدامی عجیب رئیس فدراسیون کشتی که رفاقتی دیرینه با نکونام دارد، از علی خطیر دعوت کرد تا به خانه کشتی برود تا این دو را با هم آشتی دهد.

حالا گفته می‌شود قرار است با وساطت حسن روشن نکونام و خطیر در حضور او با یکدیگر ملاقات کند تا شاید اختلافات عمیق میان آنها برطرف شود  اما سوال مهمی که برای علاقمندان به استقلال در این برهه مطرح می‌شود این است که آیا با این آشتی کنان ها به سبک فیلم فارسی‌های دهه پنجاه که در دوره مربیگری علی پروین در فوتبال ایران باب شد مشکلات استقلال تمام خواهد شد؟

نکته‌ای که خیلی‌ها از آن خبر ندارند اینست که هیچ یک از مشکلات موجود میان نکونام و خطیر به این سادگی‌ها قابل حل نیست چون طرفین انتظاراتی دارند که به واسطه تحقق آنها در این مجموعه به چالش جدی برخوردند به همین علت بسیار بعید است که این مشکل به این سادگی ها برطرف شود.

از طرفی خطیر و نکونام از ابتدای آغاز همکاری خود تا به حال سه جلسه با یکدیگر داشتند و درباره همکاری مشترک در محیطی آرام به بحث و گفت و گو پرداختند اما نه تنها مذاکرات در جلسه عمر طولانی نداشته بلکه در کوتاه ترین زمان ممکن آتش بس میان دو طرف نقض شده و دوباره همان روال قبلی تکرار شده است!

نزدیکان دو طرف هیچ امیدی به برقراری آتش بس میان مدیرعامل و سرمربی ندارند، شاید عجیب باشد اما مشاوران نزدیک به خطیر معتقدند این آخرین فرصت نکونام است و اگر دوباره تکروی های ادامه پیدا کند ممکن است خطر برکناری به شدت وی را تهدید کند چون اعضای هیئت مدیره نیز با این رفتار به شدت مشکل دارند و معتقدند سرمربی تیم بایستی در چارچوب رفتار کند.

همزمان با این گمانه زنی، نزدیکان سرمربی هم ادعا کردند عمر مدیریتی علی خطیر در استقلال دوام چندانی ندارد و به محض پایان بازی های آسیایی هانگژو وزارت ورزش و جوانان در قبال هسته مدیریتی باشگاه استقلال تصمیم گیری خواهد کرد و به این ترتیب ماجراجویی خطیر در این باشگاه به پایان خواهد رسید.

با این اوضاع و احوال همانطور که توقع می رفت تنش میان نکونام و خطیر تداوم پیدا خواهد کرد و این روال باعث می شود که جایگاه هر دو نفر نزد دستگاه ورزش متزلزل تر از قبل شود، به گونه ای که ممکن است در نهایت هیچ یک از آنها برف زمستان را در استقلال نبینند و کار به برکناری هر دو نفر از سوی دستگاه ورزش تمام شود. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.