۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۲
کد خبر: 920167

پرسپولیس دوشنبه در حالی به مصاف الدحیل قطر خواهد رفت که سابقه رویارویی‌هایش با تیم‌های قطری به بالغ بر ۳۰ سال می‌رسد.

شاگردان گل محمدی بعد از ۱۰۱۷ روز در دوحه

به گزارش قدس آنلاین، شاگردان یحیی گل محمدی دوشنبه شب در قطر دومین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را برگزار می‌کنند و اگر بتوانند حریف خود را شکست بدهند، شانس صعودشان به مراحل حذفی دوباره زنده خواهد شد و از غم ناکامی برابر النصر عربستان بیرون می‌آیند.

پرسپولیس اولین بار در روزهای پایانی مهرماه سال ۱۳۷۲ برای برگزاری یک دیدار رسمی باشگاهی راهی قطر شد و مقابل العربی قرار گرفت. دیداری که با برتری دو بر یک حریف به پایان رسید و سرخپوشان از عرصه رقابت‌های آسیایی حذف شدند. البته این ناکامی در آن مقطع اصلاً به چشم نیامد، چون همه ارکان فوتبال ایران در تب و تاب حضور تیم ملی در مرحله نهایی پیکارهای انتخابی جام جهانی ۱۹۹۴ آمریکا بود. 

با توجه به شیوع ویروس کرونا، کنفدراسیون فوتبال آسیا طی چند سال گذشته تصمیم گرفت لیگ قهرمانان آسیا را به صورت متمرکز در قطر برگزار کند به همین خاطر تیم‌های ایرانی مرتب به دوحه در رفت و آمد بودند. پرسپولیس آخرین بار روز ۲۹ آذر سال ۱۳۹۹ در قطر به میدان رفت و با ناکامی مقابل اولسان هیوندایی کره جنوبی از رسیدن به مقام قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا بازماند. حالا یحیی گل محمدی شاگردانش را دوباره به دوحه برده و این تیم دوشنبه شب پس از ۱۰۱۷ روز دوباره در قطر وارد میدان خواهد شد. حضوری که امیدواریم با موفقیت نماینده کشورمان تمام شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.