معاون شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور از تغییر ۴۰ امام‌ جمعه در سطح کشور خبر داد و گفت: ۱۰ امام جمعه در استان تهران و ۳۰ امام جمعه در سایر استان‌ها طی روزهای آینده جابجا خواهند شد که این تغییرات در مسیر انتخابات پیش رو بسیار تأثیرگذار است.

تغییر ۴۰ امام‌ جمعه در سطح کشور

به گزارش قدس آنلاین، آیین تکریم و معارفه امام جمعه پاکدشت با حضور معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران، معاون آموزش شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، جمعی از مسوولان نظامی و انتظامی، دستگاه قضایی، اعضای شورای تامین و اداری، خانواده معظم شهدای مدافع حرم و دفاع مقدس، ایثارگران و جانبازان در مصلی پاکدشت ظهر امروز برگزار شد. 

حجت الاسلام مهدی اصلانی معاون آموزش شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در این مراسم اظهار کرد: شهرستان پاکدشت از شهرهای انقلابی استان تهران است و شان و فضل علمی، روحیه انقلابی و خدمتگزاری به مردم از ویژگی‌های قابل توجه حجت الاسلام لزومی است.

وی گفت: حضور مردم شهرقدس در پاکدشت نشان از کاردانی و بصیرت حجت الاسلام جوکار طی دوره خدمت در شهرقدس است.

معاون آموزش شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور ادامه داد: برای انجام کار فرهنگی نیازمند آمایش سخت‌افزاری، نرم افزاری و مغزافزاری هستیم و پاکدشت این آمادگی را برای خدمت امام جمعه دارد.

حجت الاسلام اصلانی با اشاره به اینکه طی روزهای آینده در سطح کشور ۴۰ امام جمعه با رویکرد جوان‌گرایی تغییر خواهند کرد، افزود: ۱۰ جابجایی ائمه جمعه در استان تهران داریم و در سایر استان ها ۳۰ امام جمعه در روزهای آینده جابجا خواهند شد که این تغییرات در مسیر انتخابات پیش رو بسیار تأثیرگذار بوده و سنگرهای نماز جمعه با این تحولات تقویت خواهند شد.

تغییر ۴۰ امام‌ جمعه در سطح کشور

حجت‌الاسلام جوکار امام جمعه جدید پاکدشت شد

در این مراسم طی حکمی از سوی حجت الاسلام محمدجواد حاج علی اکبری رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، حجت‌الاسلام جوکار به عنوان امام جمعه جدید پاکدشت معرفی و از زحمات حجت الاسلام لزومی طی ۲۷ سال خدمت قدردانی شد.

در بخشی از حکم انتصاب حجت‌الاسلام جوکار آمده است: «با اعتماد به فضل الهی و در سایه عنایات حضرت ولی عصر(عج) ضمن قدردانی از مجاهدت‌های جناب حجت الاسلام حسن لزومی در دوره تصدی، بر اساس مصوبه شورای سیاستگذاری ائمه جمعه از طرف رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای(مدظله‌العالی) که بحمدالله از شایستگی علمی و عملی و روحیه انقلابی برخوردار هستید، به‌عنوان امام جمعه شهرستان پاکدشت منصوب می‌شوید».

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.