جشن "نوجوان پلاس، دختران گام دوم انقلاب" با حضور بیش از ۳ هزار نفر از دختران نوجوان مدارس مشهد در سالن ورزشی شهید بهشتی برگزار شد.

برگزاری جشن ۳ هزار نفری دانش آموزان دختر مشهدی

به گزارش قدس خراسان، به همت بسیج دانش آموزی سپاه امام رضا (ع)، در آستانه میلاد با سعادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) جشن"نوجوان پلاس، دختران گام دوم انقلاب" با حضور بیش از ۳ هزار نفر از دختران نوجوان مدارس مشهد صبح امروز در سالن ورزشی شهید بهشتی برگزار شد.

در حاشیه این مراسم مسئول بسیج دانش آموزی سپاه امام رضا (ع) عنوان کرد: با توجه به همزمانی آغاز سال تحصیلی جدید و هفته وحدت بیش از سه هزار نفر از دانش آموزان نوجوان دختر مشهدی گرد هم آمدند تا با شرکت در جشن ولادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) سال تحصیلی پرشور و نشاطی را آغاز کنند.

مهدی جعفری ادامه داد: دانش آموزان دختر و نوجوان دهه هشتادی مدارس مشهد با شرکت در این مراسم این پیام را اعلام کردند که پای کار انقلاب هستند و قرار است آینده مملکت را بسازند و همانطور که رهبری فرموده اند به قله‌ها نزدیک هستیم در بلندای این قله به زودی پرچم سرافرازی انقلاب اسلامی ایران را افراشته کنند.

وی به شور و نشاط دانش آموزان در این مراسم اشاره کرد و گفت: در این مراسم دختران شهدای مدافع حرم، مدافع سلامت، مدافع امنیت حضور داشتند و از دختران موفق و نخبه مشهدی در عرصه‌های علمی، فرهنگی، هنری، ورزشی و قرآنی تقدیر به عمل آوردند.

جعفری خاطر نشان کرد: دختران شهیدان را آورده ایم تا این پیام منتقل شود که پرچم شهدا روی زمین نمی‌ماند و دختران دهه هشتادی ما این پرچم را به دست می‌گیرند و این مسیر با قدرت حرکت خودش را ادامه می‌دهد و باید گفت بچه‌های ما پرشور تر از ۴۴ سال قبل که انقلاب شده، هستند.

وی افزود: این بچه‌ها آماده فداکاری هستند و هر جا در عرصه های انقلاب اسلامی کشور نیاز داشته باشد حضور دارند و افتخار آفرینی می‌کنند. 

خبرنگار: طاهره فجرداوودلی

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.