۱۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۴
کد خبر: 920956

وزیر ورزش و جوانان با حضور در جمع تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی برای ملی‌پوشان پیش از آغاز رقابت‌هایشان در بازی‌های آسیایی آرزوی موفقیت کرد.

حضور وزیر ورزش در جمع کشتی‌گیران

به گزارش قدس‌آنلاین به نقل از ایسنا، کیومرث هاشمی پس از ورود به هانگژو با حضور در دهکده کشتی بازی‌های آسیایی با اعضای تیم‌های ملی کشتی ایران دیدار کرد.

در این دیدار کیومرث هاشمی با اشاره به سهم کشتی در افتخارآفرینی ورزش ایران در تمامی ادوار بازی‌های آسیایی، تلاش ورزشکاران ایرانی از جمله اعضای تیم‌های ملی کشتی ایران را ستود و برای آنها در رقابت‌های پیش‌ رو آرزوی موفقیت کرد.

هاشمی با بیان اینکه کشتی ورزش ملی ایران است و از جایگاه خاصی بین مردم برخورد است، گفت: در هر موقعیت کاری که بوده‌ام چه از معاونت و چه از ریاست کمیته ملی المپیک توجه ویژه‌ای به کشتی داشته‌ام و خواهم داشت به همین خاطر خواستم پیش از شروع بازی‌های کشتی در این نشست صمیمی شرکت کنم. کشتی مایه افتخار ورزش ایران است و می‌دانم آماده‌شدن برای حضور در دو میدان جهانی و بازی‌های آسیایی در مدت یک ماه چقدر دشوار است.

او در پایان گفت: هر عنوانی که به دست بیاورید برای کشور قابل تقدیر است و مهم این است که شما نماینده شایسته‌ای برای جمهوری اسلامی ایران باشید.

در ابتدای این دیدار مناف هاشمی، سرپرست کاروان شهید حججی، با اشاره به اهمیت کشتی اظهار کرد: پس از ورود آقای وزیر به هانگژو از ایشان خواستیم ساعتی را به استراحت بپردازند اما تاکید داشتند که به محض حضور در چین در اردوی تیم‌های ملی کشتی حاضر شوند.

او افزود: کمیته ملی المپیک یکی از بهترین مدیران خود را برای کمک به تیم‌های کشتی در این دهکده مستقر کرده است تا موضوعات و نظرات سرمربیان دو تیم از طریق آقای تابع برای پیگیری به ما منتقل شود.

پژمان درستکار و حسن رنگرز، سرمربیان تیم‌های آزاد و فرنگی ایران، هم گزارشی از آخرین وضعیت اعضای تیم‌های ملی پیش از شروع مسابقات کشتی ارائه کردند.

در پایان، وزیر ورزش و جوانان در کنار کادر فنی و اعضای تیم‌های ملی کشتی در دهکده مسابقات شام را صرف کرد.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.