معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: امروز ۱۳۰۱ قطعه زمین به متقاضیان طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت واگذار شد.

اهدای ۲۵۱۱ زمین به خانواده‌های بالای ۳ فرزند در خراسان رضوی

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی استاندار خراسان رضوی، انسیه خزعلی عصر سه شنبه در آئین واگذاری ۱۳۰۱ قطعه زمین به متقاضیان طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در مشهد اظهار کرد: امروز ۱۳۰۱ قطعه زمین به متقاضیان طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت واگذار شد که با احتساب ۱۲۱۰ قطعه زمینی که در مرحله قبل اهدا شده بود تاکنون ۲۵۱۱ خانواده مشمول این طرح در خراسان رضوی شدند. تلاش استان برای تسریع آماده سازی زمین‌ها و واگذاری به متقاضیان جای تقدیر دارد.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده افزود: هرچند در قانون جوانی جمعیت به مسائل اقتصادی و تأمین خانواده‌ها و جوانان بسیار تاکید شده است اما مساله اصلی در جوانی جمعیت، فرهنگی و سبک زندگی خانواده هاست.

وی ادامه داد: دولت برای ترغیب مردم به افزایش جمعیت، نگاه دوراندیشانه مبتنی بر پیر شدن جمعیت و تبعات ناگوار ناشی از آن را دارد و می‌داند که پیر شدن جمعیت هزینه اش زیاد و بسیار خطرناک است از این رو در مقطعی از زمان برخی مسائل را تحمل می‌کند تا کشور را جوان نگه دارد و بتواند سرمایه بزرگ انسانی را حفظ کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.