رئیس پلیس راه مازندران گفت: تردد سنگین خودروها در محور کندوان موجب انسداد محور از مسیر تهران به سمت شمال شد و طی دقایق آینده اعمال محدودیت یک‌طرفه را در این محور خواهیم داشت.

جاده‌های شمال غرق در باران و ترافیک

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران درباره وضعیت جاده‌های شمال در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: تردد سنگین خودروها در محور کندوان موجب انسداد محور از مسیر تهران به سمت شمال شد و طی دقایق آینده اعمال محدودیت یک‌طرفه را در این محور خواهیم داشت.

وی با اشاره به ترافیکی سنگین در محور هراز، افزود: باتوجه به مدیریت صورت گرفته ترافیک منجر به اعمال محدودیت یک طرفه در محور نشد.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه بارش باران پاییزی محورهای شمال را لغزنده کرد، اضافه کرد: ارتفاعات جاده‌های شمال هم مه‌آلود بوده و با کاهش دید همراه است.

جهان‌تاب با اعلام اینکه اعمال ممنوعیت تردد کامیون و کامیونت را تا ساعت ۲۴ امشب و همچنین طی ساعت ۷ تا ۲۴ فردا در محور هراز خواهیم داشت، اظهار کرد: تردد تمامی تریلر، کامیون و کامیونت از محور کندوان و تردد تمامی تریلر از محور هراز کماکان ممنوع است.

وی در پایان با اشاره به ریزش سنگ در محور هراز، اظهار کرد: ریزش سنگ منجر به انسداد مسیر نشد ولی باتوجه به ادامه بارش‌ها تاکید بر پرهیز از توقف و تردد در محورهای کوهستانی استان مازندران است.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.