مربی تیم ملی کشتی آزاد می گوید کار محتبی گلیج از همه فینالیست های ایران سخت تر است.

مربی تیم ملی: امیدوارم چهار طلا بگیریم تا انتظارات برآورده شود

به گزارش قدس آنلاین، احسان امینی در پایان مسابقات مقدماتی چهار وزن دوم کشتی آزاد و فینالیست شدن چهار کشتی گیر ایرانی اظهار داشت: تا الان که نتایج خوبی گرفتیم و خدا را شکر چهار فینالیست داریم. انشالله بچه ها تلاش کنند و بتوانند عصر امروز طلا بگیرند چون طلای بازی های آسیایی خیلی با ارزش تر است. بچه ها کشتی های خوبی گرفتند و امیدوارم در فینال هم این روند را ادامه دهند. 

وی در خصوص اینکه در روز پایانی همه در انتظار کسب مدال طلا از سوی کشتی گیران هستند، عنوان کرد: همیشه همینطور بوده و بار مدال های بازی های آسیایی و المپیک روی دوش کشتی بوده است. امیدوارم همه کشتی گیران امروز بتوانند طلا بگیرند تا توقعات برآورده شود. 

مربی تیم ملی کشتی آزاد ادامه داد: داوران کمی حساس شدند چون مدال ها باید تقسیم شود. به نظر می رسد کمی شیطنت می کنند، اما امیدوارم بچه ها مثل صبح طوری کشتی بگیرند که هیچ حرف و حدیثی‌ باقی نماند. 

امینی در رابطه با دیدارهای فینال و رقبای کشتی گیران ایرانی گفت: کار مجتبی گلیج سخت تر از بقیه است. حریفش دو هفته قبل قهرمان جهان شده و سعداله یف و اسنایدر را شکست داده است. امیدوارم گلیج هم بتواند کشتی خوبی بگیرد. 

وی در خصوص حضور تماشاگران ایرانی در سالن اضافه کرد: همه جای دنیا کشتی طرفدار دارد و ایرانی ها در سالن هستند. از تماشاگران تشکر می کنم و امیدوارم خوشحال به خانه برگردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.