رییس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه نصب تندیس مفاخر در پایتخت یک اقدام ارزشی و ماندگار است، گفت: مدیریت شهری و شورای شهر از این اقدام حمایت می کند.

چمران: نصب تندیس مفاخر در تهران یک اقدام ماندگار است

به گزارش قدس آنلاین، مهدی چمران گفت: رویکرد شورای شهر و مدیریت شهری در این دوره در حوزه فرهنگی و هنری شناسایی شخصیت های ارزنده شهرمان در بخش های ملی است که با خلق آثار هنری، نسل جدید با این شخصیت های ممتاز آشنا می شوند.

وی افزود: رونمایی از تندیس شخصیت های برجسته کشورمان در پایتخت ایران اسلامی اقدامی ارزشمند و ماندگار است و در این بخش مدیریت شهری به دنبال توسعه است و تا پایان سال نیز تندیس های مختلفی در مناطق شهر رونمایی می شود.

رییس شورای شهر تهران ادامه داد: رونمایی از تندیس آرش کماندار یکی دیگر از اقدامات مهم مدیریت شهری است که طراحی و ساخت این تندیس ها بر عهده سازمان زیباسازی است.

وی خاطرنشان کرد: در اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی نیز چه در مناسبت های محرم و اربعین و چه در مناسبت های ولادتی ائمه همچون عید غدیر و ولادت حضرت رسول (ص) برنامه های بسیار زیبا با حضور جمع کثیری از مردم تهران برگزار شد که تلاش داریم در این بخش نیز مردم را مشارکت دهیم.

تندیس علامه امینی عصر پنجشنبه گذشته ۱۳ مهرماه در میدان الغدیر منطقه ۱۸ تهران با حضور جمعی از مسئولان شهری رونمایی شد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران در حاشیه این مراسم گفت: با توجه به اینکه رهبر معظم انقلاب چندین بار به کتاب الغدیر به عنوان نقطه وحدت مسلمانان اشاره داشتند همزمان با هفته وحدت تندیس علامه امینی در میدان الغدیر پایتخت نصب شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.