دبیر اجرایی پویش مدادرنگی گفت: در قالب پویش مردمی مداد رنگی برای دومین سال متوالی بیش از ۶۰۰ بسته لوازم التحریر به دانش آموزان مناطق کم برخوردار خراسان رضوی اهدا شد.

توزیع ۶۰۰ بسته لوازم التحریر به دانش آموزان مناطق کم برخوردار خراسان رضوی

به گزارش قدس خراسان، سعید کاظمی ارزش این تعداد لوازم التحریر را  ۲ میلیارد و ۵۰۰ هزار ریال اعلام و اظهار کرد: این بسته‌ها شامل انواع نوشت افزار مانند خودکار، دفتر، جامدادی، مدادرنگی و همچنین پوشاک و کوله پشتی متناسب با هر مقطع سنی است.

دبیر اجرایی پویش مدادرنگی با اشاره به اینکه دانش آموزان نیازمند با همکاری آموزش و پرورش خراسان رضوی شناسایی شده اند تصریح کرد: علاوه بر این بسته‌های کمک آموزشی، در طول سال تحصیلی هم خدماتی همچون مددکاری، مشاوره، برگزاری اردوهای پرورشی و ورزشی برای این دانش آموزان ارائه خواهد شد.

وی بیان کرد: جامعه مخاطب پویش «مداد رنگی» دانش آموزان ایتام، آسیب پذیر، بد سرپرست و بی سرپرست، کودکان کار و خیابان، کودکان بازمانده از تحصیل و دانش آموزان اتباع هستند.

کاظمی با بیان این مطلب که این پویش از سوی خیران صورت گرفته است گفت: علاوه بر توزیع بسته‌های لوازم التحریر، هزینه ثبت نام مدارس، کتاب‌های درسی، بیمه و لباس فرم مدارس برای دانش آموزانی که استطاعت مالی نداشتند پرداخت شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.