رئیس سازمان بسیج از اجرای یک پروژه عظیم در کشور خبر داد و گفت: پروژه از «آبریز تا جالیز» در کشور با اعتباری بالغ بر ۱۳۰ هزار میلیارد تومان در مدت چهار سال پیش‌بینی و به مرحله اجرا خواهد رسید.

رئیس سازمان بسیج: ملت بزرگ ایران در نزدیکی فتح قله‌هاست/ بسیج پروژه ‌«آبریز تا جالیز» را اجرا می‌کند

به گزارش قدس آنلاین، سردار غلامرضا سلیمانی در همایش تجلیل از طلایه داران سازندگی در یاسوج، اظهار داشت: رهبر انقلاب در توصیف وضعیت ایران اسلامی گفتند در نزدیکی قله قرار داریم و نباید سست شویم و باید قله را فتح کنیم، دولت اسلامی و جامعه اسلامی با هم فصول مشترک دارند و هر قدمی در تحقق هر کدام برداریم به ایجاد دیگری کمک کرده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه ۱۰ سال اول استقرار نظام جمهوری اسلامی با حوادث متعدد مواجه بود، عنوان کرد: دو سال اول مقابله با توطئه‌های دشمن بود و ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس نیز با فداکاری و ایثار حاضر بود و خداوند متعال عنایت کرد پیروزی نصیب ملت ایران شد و وضعیت موجود ایران با دوران پهلوی قابل مقایسه نیست و باید وضعیت امروز ایران را با کشورهای مترقی دنیا مقایسه کرد.

سردار سلیمانی خاطرنشان کرد: در کشورهای مختلف دنیا افراد زیادی از جمله کهنسالان در نوبت پزشکی قرار دارند و اگر این مورد را با ساخت بیمارستان ‌ها، رشد علمی و ساخت دارو در ایران مقایسه کنیم متوجه رشد و پیشرفت ایران اسلامی خواهیم شد.

وی به پیشرفت‌های ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: ایزلن امروز دومین قدرت فن‌آور پایه سدسازی دنیا، رتبه چهارم در علم نانو و فناوری‌های مبتنی بر این علم، رتبه سوم ساخت اَبر توربین‌هاست.

رئیس سازمان بسیج ‌افزود: ایران در زمینه دفاعی و ساخت ریزپرنده‌ها که تحول بزرگی در نحوه استفاده از تجهیزات نظامی در جنگ‌های نابرابر را رقم زده‌است حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و امروز این ریزپرنده‌ها مبتنی بر هوش مصنوعی سرانجام جنگ‌ها را مشخص می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه یکی از شاخص‌های توسعه میزان حضور دانشجویان در دانشگاه‌ها و وضعیت زیرساخت‌های آموزشی در هر کشوری است، بیان کرد: دو هزار ۵۰۰ دانشگاه در ایران وجود دارد که ۶۰ درصد از ورودی این دانشگاه‌ها را خواهران تشکیل می‌دهند و ایران جز چهار کشوری است که بیشترین نرخ توسعه را دارد.

سلیمانی با بیان اینکه ملت بزرگ ایران در نزدیکی فتح قله‌هاست و مسیر را پیموده‌است، تصریح کرد: در زمینه اقتصاد هفت درصد از منابع دنیا به عنوان یک گنجینه بسیار بزرگ در اختیار مردم کشور است که می‌توانند از این ظرفیت‌ها برای توسعه و پیشرفت کشور استفاده کنند.

وی از اجرای یک پروژه عظیم در کشور خبر داد و گفت: پروژه از «آبریز تا جالیز» در کشور با اعتباری بالغ بر ۱۳۰ هزار میلیارد تومان در مدت چهار سال پیش‌بینی و به مرحله اجرا خواهد رسید.

رئیس سازمان بسیج افزود: باید طوری عمل شود که مردم در اقتصاد مقاومتی نقش‌آفرین باشند و مردم‌سالاری اسلامی به معنای نقش‌آفرینی مردم در عرصه‌های مختلف است.

وی خاطرنشان کرد: با تکیه بر طرح‌های اقتصاد مقاومتی معضل بیکاری در استان‌های مختلف کشور مثل کهگیلویه و بویراحمد برطرف خواهد شد و نمونه این طرح‌ها تولید برق از طریق نیروگاه‌های خورشیدی خانگی است.

سردار سلیمانی گفت: عدالت اقتصادی زمانی شکل می‌گیرد که فرصت‌ها و منابع به صورت عادلانه بین مردم توزیع شود و اگر ما خدماتی از نظیر آبرسانی، توجه به زیرساخت‌های لازم آموزشی و بهداشتی و غیره را به مردم ارائه بدهیم به تحقق عدالت نزدیک خواهیم شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.