مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: ۵۴ هزار مورد بازرسی از اصناف در ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۲ صورت گرفت که براین اساس ۳۶ میلیارد تومان وجوه دریافتی نامتعارف به حساب مردم بازگشت.

بازگشت ۳۶ میلیارد تومان وجوه دریافتی نامتعارف به حساب مردم

به گزارش قدس خراسان به نقل از کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، امین سلیمان‌پور اظهار کرد: به منظور رصد لحظه‌ای بازار و کالاهای مورد نیاز مردم، هر هفته شنبه‌ها قرارگاه مهار تورم برگزار می‌شود و طی آن کالاهایی که در استان کمبودشان احساس شده و یا گران هستند؛ مورد بررسی قرار می‌گیرند.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی در ادامه با اشاره به فعالیت تیم‌های نظارتی در سطح بازار افزود: تیم‌های نظارتی و بازرسی منطبق با این قرارگاه به سطح بازار مراجعه می‌کنند و مردم باید بدانند که فرزندان آن‌ها در حوزه نظارت و بازرسی، اصناف، «صنعت، معدن و تجارت» و جهاد کشاورزی به صورت شبانه‌روزی در حال تلاش هستند.

وی به اقدامات حوزه بازرسی پرداخت و عنوان کرد: در بخش اصناف و بازه‌ی زمانی شش ماهه اول سال جاری، ۵۴ هزار مورد بازرسی انجام شده و به تبع آن تا امروز حدود ۳۶ میلیارد تومان وجوه دریافتی نامتعارف به حساب مردم بازگردانده شده است.

سلیمان‌پور در پایان خطاب به مردم تاکید کرد: مردم اطمینان داشته باشند که فرزندان آن‌ها در حوزه نظارت و بازرسی، مسائل را با جدیت دنبال می‌کنند. در این راستا اگر گزارشاتی در حوزه صنفی، «صنعت، معدن و تجارت» و جهاد کشاورزی وجود داشته باشد، مردم می‌توانند به شماره‌های مربوطه موارد فوق را اطلاع رسانی کنند تا مورد پیگیری قرار گیرند. باید گفت پرونده‌های بسیار زیادی هم به منظور احقاق حقوق به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.